فروش سریع خودرو با خودرو45 در کمترین زمان
فروش سریع خودرو

ماشینی که زیر پایتان است را می‌خواهید عوض کنید اما به خاطر اینکه مدت‌ها ممکن است طول بکشد تا ماشین به فروش برود و ماشین نو بخرید نگران هستید؟

شاید هم به شدت پول لازم شده‌اید و برای فروش ماشین‌سواری که به نمایشگاه‌ها و … سپرده‌اید لحظه‌شماری می‌کنید، اما همیشه از سوال فروش ماشین چه خبر؟ جواب بازار کساد است را گرفته‌اید!

به نظر شما چطور می‌توانید ماشین را به صورت آنی بفروشید که هم پولی که لازم است دستتان بیاید و هم بتوانید ماشین قدیمی‌تان را به صورت سر به سر با یک خودروی جدید عوض کنید؟ خودرو۴۵ پاسخ این سوالتان است. برای فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ نیازی به انجام مراحل خاص یا رعایت پیش شرط‌های سخت و عجیب ندارید. چون این پلتفرم آمده تا فروش ماشین‌های دست دوم و کارکرده را برای همه آسان کند.

مراحل فروش سریع خودرو با خودرو۴۵

کسانی که می‌خواهند فروش خودرو با خودرو45 را انجام دهند را انجام دهند، باید مراحل دقیق انجام این کار را بشناسند. در اینجا قدم به قدم مراحلی که باید در این پلتفرم طی کنید تا بتوانید ماشین خودتان را فوری و آسان بفروشید برایتان آورده‌ایم.

ثبت نام در سایت خودرو۴۵ برای فروش خودرو

فروش خودرو با خودرو45

برای فروش هر ماشینی با خودرو۴۵ باید اول در سایت خودرو۴۵ به آدرس اینترنتی www.khodro45.com ثبت‌نام کنید. در این وب‌سایت می‌توانید مشخصات ماشینی که می‌خواهید بفروشید را وارد کرده و درخواست فروش خودرو خودرو را ثبت کنید.

برای شروع فروش خودرو در خودرو۴۵ روی منویی که به همین اسم نام‌گذاری شده است کلیک کنید. سپس برند خودرو، مدل خودرو، سال ساخت ماشین، میزان کارکرد آن، شهری که ماشین در آن است و شماره تلفن همراهتان را در باکس‌های مشخص شده وارد کنید. پس از آن با زدن تیک موافقت‌نامه قوانین سایت و دکمه درخواست فروش می‌توانید وارد مرحله بعدی ارزیابی و قیمت‌گذاری ماشین شوید.

تعیین قیمت حدودی ماشین کارکرده توسط خودرو۴۵

با توجه به اطلاعاتی که در بخش قبل برای خودروی سواری وارد کرده‌اید، خودرو۴۵ قیمت حدودی ماشین را در قدم بعدی برایتان تعیین می‌کند. این قیمت بدون کارشناسی کامل خودرو در نظر گرفته شده و ممکن است پس از کارشناسی شدن ماشین، قیمت خودروی کارکرده‌تان بالاتر یا پایین‌تر تعیین شود.

با این وجود، در این بخش می‌توانید یک بازه عددی از قیمت معاملات ماشین خودتان در بازار را ببینید. همچنین در بالای بخش قیمت‌گذاری ماشین شرایط آن برای فروش هم مشخص شده و می‌توانید مطلوب بودن یا نبودن وضعیت آن برای فروش را بررسی کنید.

تعیین زمان کارشناسی کامل خودرو با خودرو۴۵

فروش خودرو کارشناسی شده

برای نهایی شدن قیمت ماشین و فروش سریع خودرو با خودرو۴۵ لازم است که ماشین را برای کارشناسی آماده کنید. این آماده‌سازی در بخش تعیین قرار فروش انجام می‌شود. به محض اینکه روی دکمه تعیین قرار فروش کلیک می‌کنید، باکس‌هایی برایتان نمایش داده می‌شوند که باید در آن‌ها آدرس شعبه‌ای که می‌خواهید ماشین را برای کارشناسی ببرید، روز و ساعت مراجعه و در نهایت نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید.

سپس با زدن دکمه قرار فروش می‌توانید زمان کارشناسی ماشین کارکرده را نهایی کنید. در این بازه زمانی می‌توانید با مراجعه به شعبه انتخاب‌شده وضعیت فنی و بدنی ماشین را ارزیابی کرده و از قیمت نهایی که برای ماشین تعیین می‌شود باخبر شوید.

قیمت گذاری نهایی ماشین توسط خودرو۴۵

پس از مراجعه به شعبه خودرو۴۵، کارشناسان فنی تمام قسمت‌های بدنی، داخلی و فنی ماشین را به طور کامل ارزیابی می‌کنند. در صورتی که ماشین تصادفی باشد یا قطعات آن صدمه دیده باشند، قیمتی که برای خودروی شما تعیین می‌شود ممکن از بازه قیمتی که در همان ابتدای ثبت‌نام در سایت مشاهده کردید کمتر شود.

برای کسانی که ماشین سالم و سرحالی دارند و سرویس‌های آن را به موقع انجام داده‌اند این موضوع برعکس است و قیمت ماشین ممکن است حتی از عدد تقریبی اولیه هم بیشتر شود.

فروش ماشین به خودرو ۴۵ یا سایر خریداران

پس از نهایی شدن کارشناسی و قیمت‌گذاری ماشین کارکرده، دو راه پیش روی شما وجود دارد. اولین راه فروش سریع خودرو به کارشناسان خودرو۴۵ و دریافت مبلغ به صورت آنی است. راه دوم قرار دادن ماشین با شرایط و ویژگی‌های آن در ویترین سایت خودرو۴۵ و فروش آن به خریداران دیگر است.

با توجه به شرایطی که دارید و بازه زمانی که می‌خواهید ماشین را بفروشید، این امکان برایتان در نظر گرفته شده که ماشین را به صورت فوری و با قیمت توافق شده به خودرو۴۵ بفروشید. یا اینکه آن را در پلتفرم خودرو۴۵ قرار دهید تا مشتری برای آن پیدا شود.

انتخاب یکی از این راه‌ها کاملاً به شرایط و نظر فروشنده خودرو کارکرده بستگی دارد و با آزادی و اختیار کامل می‌توانید یکی از گزینه‌های بالا را برای فروش ماشین دست دوم خودتان انتخاب کنید.

کد خبر 577874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.