وقتی ستاره چلسی دوست دارد لیورپول قهرمان اروپا شود!

دروازه‌ بان سنگالی تیم فوتبال چلسی، برای لیورپول آرزوی موفقیت کرد تا بتواند با شکست رئال مادرید، جام قهرمانی UCL را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادوارد مندی دروازه‌بان چلسی فاش کرد که دوست دارد سادیو مانه جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول بالای سر ببرد تا شانس بردن توپ طلا را داشته باشد.

قرمزها، شنبه شب_ هفتم خرداد ۱۴۰۱_ در استادیوم دو فرانس پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهند رفت. مانه که در کنار مندی برای سنگال بازی می‌کند، فصل خوبی را با لیورپول پشت سر گذاشته است و جام اتحادیه، جام حذفی را به دست آورده و پس از منچسترسیتی در رده دوم لیگ برتر قرار گرفته است.

مهاجم شیرهای ترانگا (لقب سنگال) موفق شد ۱۶ گل لیگ برتر به ثمر برساند و دو پاس گل نیز بدهد. وی در لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ بازی انجام داده و پنج بار گلزنی کرده است.

این بازیکن ۳۰ ساله به سنگال کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در جام ملت‌های آفریقا را در ابتدای سال به دست آورد. وی همچنین کشورش را به جام جهانی فوتبال که اواخر سال در قطر برگزار می‌شود رسانده است.

مندی معتقد است که کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ممکن است به نفع مانه باشد. دروازه‌بان آبی‌ها به فوت مرکاتو گفت: "البته من می‌خواهم سادیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او یک فصل استثنایی را پشت سر می‌گذارد و در حال رقابت برای توپ طلا است و لیگ قهرمانان یک نقطه عطف خواهد بود. او در مقابل بزرگترین رقیب خود بازی می‌کند."

مندی همچنین از کریم بنزما مهاجم لوس بلانکوس به خاطر دستاوردهایش در این فصل تمجید کرد. او ۲۷ گل زد و ۱۲ پاس گل داد تا تیمش قهرمان لالیگا شود. این مهاجم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا نیز در ۱۱ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: "بله، [بنزما] وی یکی از بهترین مهاجمان است، اما وقتی در لیگ برتر بازی می‌کنید، در برابر بهترین‌های جهان بازی می‌کنید. او سال‌ها در سطح بسیار بالایی بوده است. هر اتفاقی که برای او می‌افتد، بسیار شایسته آن است، چه در باشگاه یا صحبت‌هایی که مربوط به سال گذشته است. بنزما برای رسیدن به قله کار کرد و کاملاً منطقی است که این نمایش‌های فوق‌العاده را به اجرا می‌گذارد. تلاش بنزما عالی است.

کد خبر 577853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.