دستگیری و اعتراف قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه طی کمتر از ۲۴ساعت، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مرتضی میرزایی اظهار کرد: درپی کسب خبری در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد _شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که درحال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بوده به قتل رسانده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس‌های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و گفت: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سردار میرزایی از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحوم ستوان دوم وحید ناظری که عمری در راستای برقراری نظم و امنیت سپری کرده بود، خاطرنشان کرد: پیگیری ویژه قضائی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 577821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.