مینی گلف ورزشی لاکچری نیست/برای شناسایی استعدادها مسابقات انتخابی برگزار می‌شود

رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: استعدادهایی که تاکنون فرصت حضور در مینی‌گلف نداشته‌اند، به‌واسطه آشنانبودن با این رشته بوده است؛ زیرا بیشتر افراد تصور می‌کنند که این رشته، یک ورزش لاکچری است و همه افراد جامعه نمی‌توانند از آن بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی درخصوص مسابقات انتخابی تیم مینی گلف استان اصفهان، اظهار کرد: به منظور شناسایی ظرفیت‌هایی که برای تشکیل تیم‌های مینی گلف در رده‌های سنی مختلف بین زنان و مردان نیاز داشتیم و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات آزاد مینی گلف تحت نظارت کمیته فنی هیئت و مربیان برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت؛ درواقع این رقابت‌ها به عنوان نخستین دوره مسابقات انتخابی است و بر اساس تصمیمی که در کمیته فنی هیئت گرفته شده، طی سه دوره علاوه بر آموزش‌هایی که در ضمن فاصله بین مسابقات داده می‌شود، رویکرد انتخاب تیم‌ها براساس اسکورها و قابلیت‌هایی که افراد دارند دنبال می‌شود. در پایان سه مرحله، میانگین اسکورها یا امتیازاتی که علاقه‌مندان به دست می‌آورند با توجه به رده سنی و جنسیت در گروه‌های مختلف، تحت عنوان تیم‌های مینی گلف شهرستان ساماندهی می‌شود.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان تصریح کرد: این کار به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات داخلی، منطقه‌ای و ملی است، کاری بوده که در گذشته اتفاق نیفتاده و می‌خواهیم آمادگی لازم را برای حضور در تورنمنت‌های ملی و المپیادهایی که در سطح کشور برگزار می‌شود، به وجود آوریم. همچنین استعدادهایی که تاکنون فرصت حضور در مینی‌گلف نداشته‌اند، به‌واسطه آشنا نبودن با این رشته بوده است؛ زیرا بیشتر افراد تصور می‌کنند که مینی گلف، یک ورزش لاکچری است و همه افراد جامعه نمی‌توانند از آن بهره ببرند؛ قصد داریم این باور را تغییر دهیم. این مسابقات باعث می‌شود استعدادها را شناسایی و جذب کنیم.

محمدی با اشاره به استقبال خوبی که از انتخابی تیم گلف استان شد. گفت: استقبال خوبی صورت گرفت و کمیته فنی رضایت خود را اعلام کرد که در روزهای آینده مرحله دوم و سوم این مسابقات با پوشش بیشتر به صورت آزاد برای همه اقشار به دور از هر محدودیتی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های انتخابی تیم‌های مینی‌گلف استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ۴ خردادماه در سایت مینی‌گلف کوثر برگزار شد.

کد خبر 577813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.