محدودیت ترافیکی ۳ خط اتوبوسرانی اصفهان در روز جمعه

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: فردا (جمعه) به دلیل انجام عملیات حفاری توسط پیمانکار شرکت گاز حدفاصل میدان جمهوری تا میدان شهدا، فعالیت سه خط اتوبوسرانی با محدودیت ترافیکی روبه‌رو خواهد بود و از صبح تا ظهر امکان تردد نخواهد داشت.

سیدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محدودیت ترافیکی سه خط اتوبوسرانی اصفهان، اظهار کرد: فردا _جمعه، ششم خردادماه_ خطوط ۹، ۱۷ و ۵۷ به دلیل انجام عملیات حفاری توسط پیمانکار شرکت گاز از سمت میدان جمهوری تا میدان شهدا تردد نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسیر خط ۹ از میدان جمهوری به سمت میدان انقلاب، مسیر خط ۱۷ از میدان جمهوری تا خیابان فلاطوری و باقوشخانه و مسیر خط ۵۷ از میدان جمهوری به سمت زینبیه است، افزود: فردا (جمعه) از صبح تا ظهر سرویس‌دهی این خطوط از سمت میدان جمهوری به سمت میدان شهدا در «خیابان فروغی» انجام نخواهد شد و خیابان باهنر به عنوان مسیر جایگزین، در نظر گرفته شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 577812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.