اخذ آرای قضایی برای رفع تصرف بیش از ۱۱۷ هزار هکتار از اراضی ملی استان اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان گفت: طی ۶۰ روز گذشته ۱۶۲ رای قضایی به نفع دولت و بیت‌المال برای رفع تصرف بیش از ۱۱۷ هزار هکتار از اراضی ملی استان اصفهان اخذ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی (اصفهان)، عبدالحسین پارسایی‌راد اظهار کرد: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضائی در این خصوص، طی ۶۰ روز گذشته ۱۶۲ رأی قضائی به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد.

وی با بیان اینکه این آرای قضائی مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین‌خواران است، خاطرنشان کرد: متراژ این اراضی ملی تصرف شده بیش از ۱۱۷ هزار هکتار در سطح استان اصفهان بوده است.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: به موجب دست‌درازی به بیش از ۲۳ هزار و ۲۲۰ مترمربع از اراضی دولتی، دو مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

پارسایی‌راد با تاکید بر جدیت این اداره‌کل در برخورد با متصرفان اراضی ملی تصریح کرد: اداره کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.

کد خبر 577809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.