تاثیر عجیب امباپه بر آینده نیمار در پاریس!

تصمیم کیلیان امباپه برای رد کردن پیشنهاد رئال‌مادرید و تمدید قرارداد با سران پارک دوپرنس، می‌تواند آینده هم‌تیمی‌اش را تحت‌تأثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تصمیم کیلیان امباپه برای رد کردن پیشنهاد رئال مادرید و تمدید قرارداد با سران پارک دو پرنس، می‌تواند آینده هم‌تیمی‌اش را تحت تأثیر قرار دهد. براساس گزارش رسانه‌ها، پاری ‌سن‌ژرمن مخالف فروش نیمار در تابستان امسال نیست؛ البته اگر پیشنهاد مناسبی برای مهاجم برزیلی ارائه شود.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی (۱۹۰ میلیون پوند/۲۳۷ میلیون دلار) از بارسلونا به پی اس جی پیوست و از آن زمان تاکنون ۱۰۰ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده و در عین حال به آن‌ها کمک کرده تا چهار عنوان قهرمانی لیگ یک را کسب کنند. این مهاجم با استعداد، سال گذشته قرارداد جدیدی را در پارک دو پرنس امضا کرد که او را تا سال ۲۰۲۵ در تیم قهرمان فرانسه نگه می‌داشت، اما او حالا در آستانه جدایی آن هم پس از یک فصل پرتلاطم در سال ۲۰۲۱-۲۲ است.

پاری سن ژرمن آماده فروش نیمار است

می‌توان تأیید کرد که پاری سن‌ژرمن پس از بازگشایی بازار نقل و انتقالات، پذیرای پیشنهادهایی است که با ارزش نیمار مطابقت دارد. افرادی در باشگاه وجود دارند که احساس می‌کنند این بازیکن ۳۰ ساله از زمان ورود به پاریس به تدریج در حال افول بوده و علاوه بر مبارزه مداوم او با مصدومیت، نگرش او نسبت به فوتبال نیز زیر سوال رفته است.

از طرفی، نیمار از ماندن در PSG راضی است و قصد جدایی ندارد، اما مدیر ورزشی جدید "لوئیس کامپوس" و تیمش نگران هستند که او مشکلاتی ایجاد کند؛ برای همین درها را برای جدایی احتمالی او باز گذاشته‌اند.

نفوذ امباپه

تصمیم کیلیان امباپه برای رد انتقال به رئال مادرید و تمدید سه سال دیگر در PSG نیز ممکن است آینده نیمار در این باشگاه را تحت تأثیر قرار دهد. این دو مرد در سال‌های اخیر بیشتر از هم دور شده‌اند و امباپه از دیدن جدایی هم‌تیمی‌اش ناراحت نمی‌شود، زیرا نظر او توسط مقامات پارک دو پرنس به عنوان یک ستاره پذیرفته شده است. نیمار از وضعیت عالی برنده جام جهانی (امباپه) در پاری سن‌ژرمن ناامید و معتقد است اکنون که به نظر می‌رسد مشکلات مصدومیت خود را پشت سر گذاشته، می‌تواند بهترین فرم خود را در فصل آینده دوباره کشف کند.

چه کسی خواهان نیمار است؟

بازگشت به بارسا به عنوان محتمل‌ترین احتمال برای نیمار در صورت جدایی او از پاری سن‌ژرمن مطرح شده است، علی‌رغم این واقعیت که رئیس باشگاه اعتراف کرده است که آن‌ها فقط می‌توانند او را به عنوان بازیکن آزاد دوباره به خدمت بگیرند.

رسانه‌ها خبر از این می‌دهند که نام نیمار در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد، زیرا پاری‌سن‌ژرمن و بارسا بر سر قرارداد معاوضه با عثمان دمبله مذاکره کردند؛ اما این پسر فرانسوی اکنون در آستانه ترک کاتالونیا به عنوان بازیکن آزاد است و قراردادش در ماه آینده به پایان می‌رسد.

تنها باشگاهی که می‌توانست هزینه‌های خرید نیمار را پرداخت کند و دستمزد فعلی او را بپردازد، تیم لیگ برتری نیوکاسل است که در اکتبر اعلام کرد که پروژه خرید نیمار با حمایت عربستان را تکمیل کرده است.

با این حال، این مهاجم باتجربه تمایلی به کنار گذاشتن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برای پیوستن به سرخابی‌ها در شمال انگلیس ندارد و البته به اطرافیانش هم گفته نشده که او هنوز در لیست رسمی نقل و انتقالات پاری سن‌ژرمن قرار دارد. در نهایت باید دید سرنوشت این بازیکن پرحاشیه برزیلی چه می‌شود.

کد خبر 577784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.