داستان مورینیو و رم با قهرمانی تمام نمی‌شود

آقای خاص پس از قهرمان‌کردن تیم رم در لیگ کنفرانس اروپا می‌خواهد به کار خود در این تیم، ادامه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رم پس از سال‌ها موفق شد یک بار دیگر طعم قهرمانی را در یک تورنمنت بچشد و آقای خاص با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا، مأموریت خود را در این باشگاه به پایان برساند.

مورینیو بعد از اینکه تیم ایتالیایی را به قهرمانی در لیگ اروپایی رساند، به هواداران رم قول داده است که در این تیم بماند و به کار خود در پایتخت ایتالیا ادامه دهد؛ چراکه او حالا صددرصد یک "رومانیستا" (طرفدار باشگاه رم) محسوب می‌شود.

شب گذشته در دیدار نهایی لیگ کنفرانس اروپا دو تیم رم و فاینورد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نماینده ایتالیا موفق شد با تک گل زانیولو پیروز این مسابقه شود و آ اس رم که بیش از یک دهه در کسب هر جامی ناکام مانده بود، حالا یک بار دیگر در قله اروپا بایستد.

شایعات زیادی درخصوص احتمال پیوستن سرمربی پرتغالی به اینتر در هفته‌های اخیر به گوش رسیده اما مورینیو به ادامه کار با آ اس رم و ماندن در این تیم اصرار دارد؛ چرا که احتمالاً چشم به قهرمانی‌های بیشتر و افتخارات بعدی دوخته است.

مورینیو پس از قهرمانی تیمش در مصاحبه‌ای با اسکای‌اسپورت گفت: ما امروز تاریخ‌سازی کردیم و مسائل زیادی در لحظه، درون ذهن من است. برای تمام باشگاه‌هایی که با آن‌ها کار کردم احترام زیادی قائل هستم، اما امروز صددرصد رومانیستا هستم؛ زیرا این هواداران باورنکردنی هستند.

او ادامه داد: بدون شک در آ اس رم می‌مانم و به کار خود در این‌جا ادامه خواهم داد. این خواسته قلبی من است حتی اگر پیشنهادات مختلفی دریافت کنم.

با قهرمانی شب گذشته رم، مورینیو به نخستین مربی تاریخ تبدیل شد که هر سه جام باشگاهی مهم اروپا را به دست آورده است. پیش از این، او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا شده بود. مورینیو درمجموع در پنج فینال اروپایی شرکت کرده و تاکنون هر پنج فینال را برده تا رکورد صددرصد پیروزی در پنج فینال اروپایی را برای خود به ثبت برساند.

سرمربی پرتغالی این فصل هدایت رم را برعهده گرفت و آن‌ها را به رتبه ششم سری آ رساند. نکته جالب توجه این است که آخرین قهرمانی آ اس رم به فصل ۲۰۰۸ برمی‌گردد؛ جایی که رم موفق شده بود در کوپا ایتالیا به قهرمانی برسد.

کد خبر 577771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.