رفع ۳۳ نقطه حادثه‌خیز در معابر بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از شناسایی و رفع ۳۳ نقطه حادثه‌خیز در معابر سطح شهر طی دو ماه گذشته خبر داد.

عمار زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پس از بررسی و شناسایی نقاط پرخطر در معابر سطح شهر بندرعباس، ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در پی بررسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون بخشی از معابر سطح شهر به‌وسیله نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم خورشیدی، تجهیزات ترافیکی، چراغ چشمک‌زن، آشکارسازی سرعت‌کاه آسفالتی و رنگ‌آمیزی خطوط عابرپیاده ایمن‌سازی شد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی در نقاط مختلف سطح شهر پراکنده است، اظهار کرد: قسمت‌هایی از بلوار راه‌آهن، بلوار ساحلی، بلوار امام حسین (ع) و بلوار جمهوری نیز ایمن‌سازی شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به رنگ‌آمیزی ۱۳۵۱ مترمربع از معابر، گفت: رنگ‌آمیزی شطرنجی ایستگاه‌های تاکسی، خطوط عابرپیاده و سرعت‌کاه‌های آسفالتی از دیگر فعالیت‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری در دو ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری اقلام ترافیکی فرسوده در معابر سطح شهر، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۸ مورد چشم‌گربه‌ای پلاستیکی، جداکننده پلاستیکی و نیوجرسی بتنی جمع‌آوری شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: همچنین نصب، تعمیر و راه‌اندازی دستگاه فرماندهی ۳۴ تقاطع چراغ‌دار نیز صورت پذیرفت که به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به تداوم بررسی‌های میدانی کارشناسان در جهت کاهش بار ترافیکی و رفع خطرهای احتمالی، ادامه داد: علاوه بر نظارت کارشناسان و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، نقطه نظرات و پیام‌های شهروندی که از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ دریافت می‌شود نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 577733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.