اطلس سرمایه گذاری شهر آمل در دست تهیه است

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آمل از تهیه اطلس سرمایه گذاری این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد محمدی در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با هیئت رئیسه انجمن انبوه سازان شهرستان آمل اظهار کرد: تهیه اطلس سرمایه گذاری شهر آمل در دستور کار است و مطمئناً چندین پروژه را در همین راستا بر اساس تشریفات قانونی تعریف خواهیم کرد.

مسئول کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه ما در کنار شما هستیم نه در مقابل شما اذعان داشت: برای اداره شهر نباید دست در جیب مردم بگذاریم بلکه باید به دنبال درآمدهای پایدار و سرمایه گذاری برویم و قطعاً شورا و شهرداری حمایت‌های لازم را از سرمایه گذاران خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اخیراً سیاست‌های تشویقی را در بحث تعریض معابر مصوب کردیم و علاوه بر تخفیفات گذشته سیاست‌های جدیدی اتخاذ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه افزود: با توجه به اینکه تلاش خواهیم کرد عمده درآمدهای شهرداری را به سمت درآمد پایدار ببریم به گونه‌ای که به عوارض وابسته نباشیم در خصوص اصلاح مشکلات در خصوص عوارض، بروکراسی اداری و … این آمادگی وجود دارد تا از هرگونه پیشنهاد و نظرات انبوه سازان استقبال کنیم.

حسن مجیدی کیا خاطرنشان کرد: باید در راستای حل مشکلات و معضلات انبوه سازان کوشید چرا که هر چقدر فضا و بستر مناسب برای سازندگان مسکن فراهم شود به همان نسبت نیز شهروندان از خدمات بهتری در این زمینه بهره مند خواهند شد.

فرزین محمودی پاتی مسئول کمیسیون فنی و شهرسازی و تملکات شورای اسلامی شهر آمل نیز با بیان اینکه آمادگی داریم تا از پیشنهادات و تجربیات تخصصی شما استفاده کنیم، گفت: با حمایت تمام اعضای شورا در حوزه سرمایه گذاری علاقه‌مندیم از زمین‌های تحت مالکیت شهرداری در بحث ساخت و ساز در فضای مشارکت برویم و شما می‌توانید در این حوزه به ما کمک کنید و دست شهرداری را بگیرید.

کد خبر 577693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.