عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم خردادماه

در این بسته خبری از بدهی هزار میلیارد تومانی شهرداری ساری تا اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر در زرند و نصب یادمان نخستین شهید آزاده کشور در ورامین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نصب یادمان نخستین شهید آزاده کشور در ورامین

به همت شهرداری ورامین، یادمان شهید سرافراز بسیجی بهروز ترکاشوند، اولین شهید آزاده کشور، زینت‌بخش منطقه روغن‌کشی ورامین شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت باغ کتاب در اسفراین

رحیم ارجمندی، شهردار اسفراین از آغاز عملیات اجرایی ساخت باغ کتاب هفته جاری در شهر اسفراین خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه عمرانی و فرهنگی پنج میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

تقویت آموزش‌های مهارتی در جزیره خارگ

شعیب بحرینی، شهردار خارگ گفت: شهرداری خارگ در راستای بالا بردن سطح مهارت‌های فنی و علمی کارکنان از آموزش‌های مرتبط در حوزه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای استقبال می‌کند.

شست‌وشوی مداوم جداول و معابر اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر در راستای حفظ زیبایی‌های بصری، آراستگی و پاکیزگی منظر شهری و افزایش سلامتی، نشاط و بهداشت عمومی، شست‌وشوی جداول و تابلوهای معابر سطح شهر و رفت‌وروب و شست‌وشوی کلیه معابر شهر را توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند و با همکاری عوامل خدمات شهری انجام می‌دهد و این عملیات تا پاکسازی کامل معابر ادامه خواهد داشت.

بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری

جواد طالبی، شهردار ساری بدهی شهرداری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره تبدیل وضعیت نیروها گفت: هزار فرزند ایثارگر به صورت شرکتی مشغول کار هستند که باید تبدیل وضعیت شوند.

خرید ۲ دستگاه زباله‌سوز برای رامسر

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر از خرید دو دستگاه زباله‌سوز کوچک برای ساماندهی زباله شهر رامسر خبر داد.

اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر در زرند

محمدمهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از طرح برخورد با سد معبر در راستای پاکسازی معابر به استناد تبصره شش ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها خبر داد و گفت: هدف از اجرایی کردن این طرح، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، عابران پیاده و احترام به حقوق شهروندی است.

برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مهدی‌شهر

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر از برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در این شهر هم‌زمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با نام «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» خبر داد.

انجام بیش از هزار عملیات آتش‌نشانی در سبزوار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۲ شهروند حادثه‌دیده سبزواری در یک هزار و دو عملیات توسط آتش نشانان سبزوار نجات یافتند، گفت: در بررسی به‌عمل آماده توسط کارشناسان بررسی علل حریق این سازمان، بیشترین علت آتش‌سوزی‌های اماکن مسکونی و تجاری را مربوط به اتصالی برق ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی و فنی در استفاده از وسایل برقی و در برخی موارد هم عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز (نشت گاز) اعلام کردند.

کد خبر 577666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.