دیبالا: به دنبال بهترین انتخاب هستم

ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس هنوز مشخص نکرده است که مقصد بعدی‌اش چه تیمی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا هنوز تصمیمی در مورد قدم بعدی خود پس از ترک یوونتوس نگرفته و بسیاری منتظر هستند تا ببینند بالاخره سرنوشت بازیکن آرژانتینی پس از جدایی از جمع بانوی پیر چه خواهد شد.

قرارداد فعلی ملی پوش آرژانتینی یوونتوس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و از آن زمان وی یک بازیکن آزاد خواهد بود. در حال حاضر باشگاه‌های متعددی از جمله اینتر، رم، تاتنهام هاتسپر، پاری سن ژرمن، آرسنال و منچستریونایتد او را مورد توجه قرار داده‌اند اما هنوز مشخص نیست دقیقاً دیبالا کدام تیم و حتی کدام لیگ را ترجیح می‌دهد.

قبل از شروع بازی آخر یوونتوس، دیبالا در حال گفتگو با خاویر زانتی، اسطوره سابق اینتر دیده شده که طبیعتاً امید هواداران نراتزوری را افزایش داد و گمانه زنی‌ها در خصوص پیوستن دیبالا به اینتر را بیشتر کرد.

دیبالا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از حضور در اینجا خوشحالم. قبلاً با ساموئل اتوئو صحبت کرده‌ام و همه می‌دانیم که او یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است. ترجیح می‌دهم در مورد مسائلی که در حال حاضر در جریان است صحبت کنم و نه درباره آینده‌ام. من آرام هستم و برای همراهی با تیم ملی کشورم در بازی برابر ایتالیا آماده می‌شوم.

باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت پس از هفت سال همکاری با دیبالا به او قرارداد جدیدی پیشنهاد ندهد، آن هم تنها چند ماه پس از اینکه ظاهراً به توافق رسیده بودند. هواداران به وضوح اعلام کردند که با این تصمیم موافق نیستند و جدایی دیبالا برای آن‌ها ساده نخواهد بود. دیبالا نیز در خصوص رابطه خود با هواداران یووه صحبت کرده است: رابطه من با هواداران در این هفت سال فوق‌العاده بوده است و این بزرگترین جایزه‌ای است که با خودم از اینجا می‌برم.

کد خبر 577629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.