بارسلونا در یک قدمی توافق با لواندوفسکی

آبی و اناری‌ها بی‌صبرانه در تلاش هستند تا معامله لواندوفسکی را به سرانجام برسانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، شطرنج و جدال بایرن مونیخ و بارسلونا بر سر انتقال رابرت لواندوفسکی همچنان ادامه دارد و مشخص نیست این مهاجم لهستانی سال آینده در کدام تیم بازی می‌کند.

لواندوفسکی مدتی است که از طریق مدیربرنامه خود اعلام کرده می‌خواهد در پایان فصل از باواریایی‌ها جدا شود. او ابتدا با رد پیشنهاد تمدید قرارداد به بایرن اعلام کرده است که قصد خروج دارد و می‌خواهد پس از سال‌ها باشگاه خود را تغییر دهد. در حال حاضر باشگاه بارسلونا جدی‌ترین مشتری لوا به حساب می‌آید.

پینی زهاوی، مدیربرنامه این بازیکن مدتی است که در حال بررسی شرایط برای پیوستن لوا به بارسلونا است و طرفین در حال حاضر بر سر کلیات قرارداد جدید نیز به توافق رسیده‌اند. در واقع مسئله اصلی که باعث جلوگیری از این اتفاق شده، جدیت بایرن مونیخ در نگهداری مهاجم خود است.

همه مدیران باشگاه بایرن مونیخ بارها و بارها تکرار کرده‌اند که حاضرند در صورت عدم تمدید قرارداد، لواندوفسکی را یک فصل دیگر نیز حفظ کنند و به هیچ عنوان راضی به فروش او نخواهند شد. با این حال در پشت درهای بسته، موضع مونیخی‌ها چندان قاطعانه نیست. بارسلونا از قبل می‌داند که برچسب قیمت مشخصی روی لوا وجود دارد و همه چیز با پرداخت ۵۰ میلیون یورو حل می‌شود.

کاتالان‌ها آمادگی رسیدن و پرداخت این رقم را ندارند و امیدوارند که حداکثر با ۴۰ میلیون یورو معامله را جوش دهند. این در صورتی است که بایرن مونیخ قصد ندارد این بازیکن را با چنین مبلغی بفروشد. در واقع، بایرن حتی قصد ندارد با بارسلونا ملاقات کند.

مشکل بزرگ‌تر تیم آلمانی قبل از صدور اجازه خروج لواندوفسکی، به خدمت گرفتن یک جانشین برای اوست. تا این لحظه سران این باشگاه در خصوص ادامه همکاری با لوا کاملاً صریح بوده‌اند و هیچ بازیکنی از سوی آن‌ها به عنوان یار جایگزین معرفی نشده. در واقع گزینه‌های زیادی در جهان برای انتخاب شدن وجود ندارد و پس از مشخص شدن تکلیف ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، بایرن مونیخ می‌داند که با این دو تیم فاصله گرفته است.

کد خبر 577626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.