معابر مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه آسفالت می‌شود

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر معابر مناطق حاشیه‌ای این شهر نیاز به آسفالت دارد، گفت: مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار در اولویت انجام آسفالت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با اشاره به آسفالت مناطق حاشیه‌نشین اولویت شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: از آنجا که اکثر معابر مناطق حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه نیاز به آسفالت دارد، آسفالت معابر این مناطق به صورت ویژه در دستور کار و اولویت مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای آسفالت معابر کرمانشاه در فصل بهار آغاز شده است، ادامه داد: از چند ماه قبل در مجموعه معاونت عمران شهرداری کرمانشاه، تیم کارشناسی نسبت به رصد و نیازسنجی معابر اصلی درجه یک، دو و معابر فرعی جهت انجام آسفالت اقدام کرده است؛ این تیم کارشناسی با در نظر گرفتن اولویت‌های ترافیکی و ترددی در سطح شهر لیستی بر اساس اولویت تهیه کرده است و در آن به تفکیک معابری که نیاز به لکه‌گیری و یا روکش آسفالت نیاز دارند بر اساس اولویت‌ها مشخص شده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به نظارت شهرداری بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت معابر، اظهار کرد: سعی داریم در مجموعه مدیریت شهری با بازدیدهای شبانه از معابری که در حال آسفالت است بازدید داشته باشیم تا نظارت دقیقی بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت انجام شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه کلان‌شهر کرمانشاه بافت کوهستانی دارد، گفت: با راه‌اندازی دوباره کارخانه آسفالت مجموعه شهرداری، آسفالت شیفت شب را در کرمانشاه فعال کردیم تا از زمان باقی‌مانده در فصل آسفالت نهایت استفاده را ببریم زیرا معابر کرمانشاه نیازی فراتر از مشاهدات به آسفالت دارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان طرح‌ریزی شده است و باید برای این مهم کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری هم‌پیمان باشند.

کد خبر 577606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.