یورگن‌کلوپ برترین سرمربی لیگ برتر انگلیس شد

سرمربی آلمانی تیم لیورپول به خاطر عملکرد عالی تیم خود در طول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به‌عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شد. 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول از سوی اتحادیه مدیران لیگ برتر انگلیس (LMA) به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد تا پپ گواردیولا را علی‌رغم کسب عنوان قهرمانی، پشت سر بگذارد.

لیورپول تا این لحظه قهرمانی جام حذفی و جام اتحادیه را در انگلیس کسب کرده است و می‌تواند سه‌گانه خود را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر رئال مادرید، تثبیت کند. جنگیدن برای کسب چهار عنوان قهرمانی و کسب دو عنوان تا این لحظه، کارنامه درخشان کلوپ در فصل جاری بوده است.

روز سه‌شنبه جایزه بهترین مربی لیگ جزیره که به افتخار سر الکس فرگوسن نام‌گذاری شده است، به پاس درخشش‌های متوالی باشگاه لیورپول به سرمربی آلمانی این تیم اهدا شد.

کلوپ پس از بردن این جایزه از همه داوران تشکر کرد. او اعتراف کرد که برای کسب این عنوان رقابت سختی داشته و انتخاب شدن به عنوان برترین مربی لیگ جزیره اتفاق پیش پا افتاده و ساده‌ای نیست.

سرمربی لیورپول، این روزها تمرکز اصلی خود را روی رقابت نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است. قرمزها باید در آخرین مسابقه خود در این فصل به مصاف رئال مادرید بروند تا یک بار دیگر شانس خود را در دیدار فینال برابر نماینده اسپانیا امتحان کنند.

کد خبر 577564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.