روحیه شهادت‌طلبی در نیروهای ارتش وجود دارد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و ازجان‌گذشتگی در تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

امیرمهدی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ارتش که روز گذشته براثر سقوط جنگنده F7 در شرق اصفهان، اظهار کرد: اولویت نیروهای مسلح و توان رزم آن‌ها پاسخگویی به تهدیدها در هر سطحی است.

وی ادامه داد: بالطبع در راستای کسب این توان همواره نیاز است تمرین‌های لازم چه در نیروی هوایی و پروازهای روزانه و چه در امر آموزش برای ارتقا توان رزم خلبانان صورت بگیرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: اعلام آمادگی همه‌جانبه و حضور نیروهای ارتش برای شرکت در رزمایش‌ها و همچنین پروازهای کوششی هوایی، موجب دلگرمی مردم است.

وی ادامه داد: پیامی که ازخودگذشتگی و حضور همه‌جانبه نیروهای ارتش برای دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک دارد این است که اقدامات ارتش در راستای صیانت و حفظ امنیت پایدار است.

هادیان یادآور شد: سوانح مأموریتی در دنیای پروازی وجود دارد که بالطبع ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و ازجان‌گذشتگی در تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

کد خبر 577552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.