عملکرد شهردار رشت رضایت‌بخش نیست

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد شهردار در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و اجرای پروژه‌های عمرانی رضایت‌بخش نبوده است.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد شهردار رشت، اظهار کرد: با وجود اینکه دولت در سال جاری حقوق کارکنان را ۵۷ درصد افزایش داده است، اما حقوق کارکنان شهرداری به جای افزایش کاهش یافته و موجب نارضایتی آنها شده است.

وی افزود: برخی از کارکنان شهرداری رشت به درستی کار نمی‌کنند و مسئولیت خود را به نحو مطلوبی انجام نمی‌دهند و عملکرد آنها قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هنوز اقدامات اولیه پروژه رینگ ۹۰ متری اطراف شهر انجام نشده و این پروژه رها شده است، گفت: در بخش توسعه معابر شهری از جمله پروژه بازگشایی مسیر میدان سرگل به خیابان سعدی و با وجود پیش‌بینی بودجه برای آن، اجرای طرح با کندی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: تفکیک زباله از مبدا یکی از مشکلات شهر رشت است، شهرداری با یک شرکت بخش خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده، اما اجرای طرح هنوز آغاز نشده است.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه برای اجرای طرح ممیزی املاک، قرارداد شهرداری با شرکت بخش خصوصی به اتمام رسیده، اما طرح هنوز به نتیجه نرسیده است، افزود: دستگاه‌های شهربازی پارک قدس باید توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی نصب و تکمیل می‌شد، اما بلاتکلیف مانده است.

وی اضافه کرد: اجرای به موقع و مناسب پروژه‌های عمرانی و خدماتی می‌تواند روزنه امید را در دل شهروندان زنده کند، اما با گذشت ۹ ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر، اجرای بسیاری از پروژه‌ها به ویژه آسفالت معابر شهری بلاتکلیف مانده و در این مدت عملکرد شهردار رشت رضایت‌بخش نبوده است.

کد خبر 577514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.