خدابنده‌لو به ایران برگردد رسما پرسپولیسی می‌شود!

محمد خدابنده‌لو هافبک تیم‌ملی امید، پس از پایان رقابت‌های قهرمانی زیر۲۳ سال آسیا رسما به پرسپولیس می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خدابنده‌لو هافبک ۲۲ ساله جوان و خلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل بیست‌ویکم در پایان فصل قراردادش با گاندوهای اصفهانی به اتمام می‌رسد و جمع شاگردان تارتار را ترک خواهد کرد.

خدابنده‌لو تنها یک‌فصل با ذوب‌آهن اصفهان قرارداد داشت و پس از اینکه در نیم‌فصل، تارتار مانع جدایی او شد اکنون می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدیدش شود.

هافبک تیم‌ملی امید، هفته گذشته در شیراز آخرین بازی خود را برای ذوب‌آهن مقابل فجرسپاسی انجام داد و با توجه به سفر به‌همراه تیم‌ملی امید برای انجام دو بازی دوستانه با عراق و سپس به تاشکند ازبکستان برای رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا دیگر پیراهن ذوب‌آهن را بر تن نخواهد کرد.

در طول فصل، باشگاه پرسپولیس یکی از مشتریان جدی خدابنده‌لو برای به‌خدمت‌گرفتن وی بود. بازیکن ذوب‌آهن در فصل بیست‌ویکم، طبق اعلام قبلی ایمنا به توافقات دوطرفه با پرسپولیس رسیده و مدیربرنامه‌های وی نیز این هفته پس از حضور در ساختمان باشگاه، با سرخ‌پوشان پایتخت توافق کرد.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن هم در کنفرانس‌خبری پس از بازی شب‌گذشته تیمش مقابل نساجی تا حدودی به‌طور غیرمستقیم جدایی خدابنده‌لو را تأیید کرد.

خدابنده‌لو پس از پایان رقابت‌های قهرمانی ۲۳ سال آسیا به ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا به‌طور رسمی با این تیم قرارداد ببندد و برای دو یا سه سال آینده پیراهن پرسپولیس تهران را بر تن کند.

کد خبر 577510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.