حمایت مدیریت شهری اراک از بخش خصوصی

شهردار اراک گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر از محصولات و تولیدات شرکت هپکو حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی در بازدید از شرکت هپکو و نشست با مدیران این شرکت، با اشاره به اینکه این بازدید آغاز روند همکاری و هم‌افزایی بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: مجموعه پرتوان و امیدوار هپکو سختی‌هایی در حوزه‌های مختلف پیش رو داشته و به ظاهر پشت سر گذاشته است و مسیر جدیدی را در دوران مدیریت جدید خود و با برنامه‌ریزی‌های نوین رقم خواهد زد.

وی افزود: شرکت هپکو سال‌های زیادی در برابر تمام سختی‌ها و مشکلات مقاومت کرد تا باری دیگر با یک چشم‌انداز نوین در مسیر تولید قرار گیرد و بارقه شادی و امید شکل بگیرد. این مجموعه توانست به سال‌های طلایی خود همچون سال ۸۶ که بالغ بر ۲۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی تولید کرد، بازگردد و حتی این رکورد را نیز پشت سر بگذارد و این مهم تنها با همت و تلاش میسر خواهد بود.

شهردار اراک تاکید کرد: با افزایش روحیه کمک، همکاری و هم‌افزایی در مجموعه دولت، سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌ها و تمام مشتریانی که از تولیدات شرکت هپکو استفاده می‌کنند، این شرکت قطعاً به دوران طلایی خود بازخواهد گشت و اشتغال، تولید و خودکفایی رونق پیدا خواهد کرد و این موضوع باعث امنیت اجتماعی، ذهنی و روانی کارکنان هپکو خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حمایت از کالای ملی و تولیدات داخلی، تا جایی که مقدور باشد و منافع مردم تأمین شود در همکاری دوجانبه، از محصولات و تولیدات شرکت هپکو برای تجهیزات موتوری شهرداری اراک استفاده خواهد کرد.

کد خبر 577475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.