افتتاح ایستگاه سوم آتش‌نشانی محمدشهر

شهردار محمدشهر از افتتاح سه پروژه عمرانی در این شهر با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد حسن‌زاده امروز -سوم خردادماه- در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی محمدشهر، اظهار کرد: امروز در راستای رفاه حال و آسایش شهروندان سه پروژه عمرانی سرای محله، قرارگاه پشتیبانی مدیریت بحران و ایستگاه سوم آتش‌نشانی محمدشهر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه پشتیبانی مدیریت بحران محمدشهر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده بود و بخشی از اعتبار عملیات اجرایی آن توسط ستاد بازآفرینی شهری و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تأمین شده بود.

شهردار محمدشهر در بخش دیگری با اشاره به افتتاح سرای محله شهدای مدافع سلامت محمدشهر، افزود: این پروژه در مساحتی سه هزار و ۱۷۰ مترمربعی احداث شده است.

وی اعتبار با بیان اینکه پروژه سرای محله را حدود ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: عملیات اجرایی پروژه از سال ۹۲ آغاز و در برهه‌ای از زمان متوقف شده بود که با همت همکارانم در مدیریت شهری محمدشهر برای بهره برداری آماده شد.

حسن‌زاده همچنین به افتتاح ایستگاه سوم آتش‌نشانی محمدشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به جمعیت بالای محمدشهر نیاز بود که ایستگاه دیگری راه‌اندازی شود تا در صورت بروز حوادث احتمالی شاهد خدمات‌رسانی به موقع آتش‌نشانان باشیم.

وی تصریح کرد: این ایستگاه در ۸۰۰ متر مربع با اعتباری حدود شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی احداث و آماده بهره‌برداری است.

شهردار محمدشهر با بیان اینکه پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد از پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری بود، عنوان کرد: مهمترین اولویت ششمین دوره شورای اسلامی شهر محمدشهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی رویکرد مدیریت شهری محمدشهر را ایجاد منابع درآمدی پایدار در این شهر دانست و گفت: در صدد هستیم علاوه بر وظایف ذاتی و روزمره شهرداری همچون عملیات‌های عمرانی و خدماتی در راستای احداث پروژه‌هایی برای ایجاد درآمد پایدار اقدام کنیم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه درصدد هستیم مرکز خدمات خودرویی محمدشهر را احداث و راه اندازی کنیم، خاطرنشان کرد: این پروژه در مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث و اقداماتی همچون تعویض پلاک، معاینه فنی، پارکینگ عمومی و غیره در آن انجام می‌شود.

وی به انجام مطالعاتی برای احداث پارکینگ طبقاتی در محمدشهر اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم پارکینگ طبقاتی پنج طبقه‌ای در مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث کنیم که طبقه همکف آن تجاری باشد.

شهردار محمدشهر با بیان اینکه در نظر داریم بازارچه محلی در ولدآباد محمدشهر ایجاد کنیم، عنوان کرد: برای احداث این پروژه شش میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: مدیریت شهری محمدشهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و تجاری استقبال می‌کند.

کد خبر 577469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.