صدور ۴۲۰ پروانه ساختمانی در منطقه ۷

رئیس اداره شهرسازی منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در این منطقه بیش از ۴۲۰ پروانه ساختمانی صادر شد و در بالاترین رتبه به لحاظ تعداد پروانه‌های صادر شده نسبت به سایر مناطق شهرداری قرار داشتیم.

شهرام نکوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به رویکرد کلی شهرداری اصفهان مبنی بر شفافیت و تکریم ارباب‌رجوع، اقداماتی در منطقه هفت شهرداری اصفهان انجام شده است.

سال گذشته در منطقه هفت تعداد ۴۲۰ پروانه ساختمانی به متراژ ۳۰۳ هزار مترمربع در ۱۸۰۰ واحد صادر شده است که در بالاترین رتبه به لحاظ تعداد پروانه‌های صادر شده نسبت به سایر مناطق شهرداری قرار داشتیم.

وی با بیان اینکه منطقه هفت شهرداری اصفهان از نظر وسعت و تعداد ارباب‌رجوع جزو مناطق پرتردد محسوب می‌شود، ادامه داد: در راستای اطلاع‌رسانی، ایجاد وحدت‌رویه و شفافیت هرچه بیشتر، شهرداری منطقه تمام مراحل صدور پروانه را به اطلاع کارکنان و مراجعه‌کنندگان می‌رساند.

رئیس اداره شهرسازی منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: به‌منظور سرعت بخشیدن به کار نظارت بر ساخت‌وسازها و اینکه دیگر شاهد انتظار مراجعه‌کنندگان برای نوبت بازرسی از ساختمان‌ها نباشیم، نظارت‌ها با استفاده از ابزار الکترونیکی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های آماده شده، دیگر شهروندان برای بازرسی‌ها معطل نمی‌مانند، بلکه در محل ملک شخصی خود تا زمان رسیدن کارشناس بازدید حضور خواهند داشت.

کد خبر 577378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.