اختتامیه جشنواره بزرگ ورزشی در سمنان برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بزرگ ورزشی خانواده با نشاط و المپیاد ورزشی پرسنل و کارکنان بانوی شهرداری سمنان خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آئین اختتامیه جشنواره بزرگ ورزشی خانواده با نشاط و المپیاد ورزش همدلی ویژه کارکنان و خانواده شهرداری سمنان و مسابقات جام رمضان، یکشنبه اول خردادماه با حضور اعضای شورای شهر، مدیران شهری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و مربیان ورزشکارن برگزیده در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: جشنواره بزرگ ورزشی خانواده با نشاط در رشته‌های دو میدانی و دوچرخه‌سواری، دارت، اسکیت، تنیس روی میز و مسابقات جام رمضان در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز بانوان و المپیاد ورزش، همدلی، نشاط و بهره‌وری ویژه کارکنان و خانواده شهرداری سمنان در رشته‌های در رشته‌های "دال پلان"، هفت سنگ، دارت و داژبال برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در این آئین از ۱۶۵ ورزشکار به عنوان نفرات برتر مسابقات و کادر فنی و اجرایی مسابقات تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.

وی تصریح کرد: تلاش برای مشارکت هیئت‌های ورزشی اسکیت، والیبال شهرستان، ورزش‌های سه‌گانه شهرستان، انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان و استان سمنان و باشگاه ستارگان سرعت در برگزاری این مسابقات قابل تقدیر است.

کد خبر 577372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.