حمایت هلسینکی از زنان مهاجر کارآفرین

شهرداری هلسینکی برای حمایت از زنان مهاجر، برنامه رایگان آموزش کارآفرینی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری هلسینکی قصد دارد در روز ششم ژوئن برنامه رایگان "روز کارآفرین برای زنان" را به زبان انگلیسی در میدان اصلی شهر برگزار کند. این رویداد، زنان با پیشینه مهاجر را مورد توجه قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند انگیزه و اطلاعات مورد نیاز خود را برای راه اندازی کسب‌وکار مستقل بیابند.

شهرداری با اشاره به تنوع بالای مهاجران در پایتخت، تاکید کرده است که از همه دعوت و استقبال می‌شود تا در این برنامه شرکت کنند. به عبارت دیگر، هیچ الزامی از نظر تحصیلات، سن یا توانایی صحبت کردن به زبان فنلاندی وجود ندارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که مهاجران توجه داشته باشند، افرادی که تحت حمایت موقت هستند نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، متقاضیانی که حمایت موقت از فنلاند دریافت کرده‌اند، حق کار و اشتغال آزاد دارند.

حمایت هلسینکی از زنان مهاجر کارآفرین

نسیمه رزمیار معاون شهردار هلسینکی در این رابطه گفته است: "استراتژی جدید هلسینکی «مکانی برای رشد» نام دارد؛ مکانی که افراد و جوامع بتوانند در آن رشد کنند. جایی که باعث رشد انسانی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود. کارآفرینی محرک اصلی رشد است و ما می‌خواهیم شهر خوبی باشیم تا همه بتوانند در آن کار کنند و کارآفرین باشند. ما به موضوعاتی مانند ترویج نوآوری، جذب استعدادهای بین‌المللی و دسترسی برابر به خدمات شهری توجه خواهیم کرد. در شهری که کار کردن و کارآفرین بودن خوب است، افراد، جوامع و اقتصاد رشد می‌کنند."

کارآفرینان زن موفق به عنوان بخشی از این رویداد، سخنرانی خواهند کرد و داستان‌های خود را به اشتراک خواهند گذاشت. علاوه بر این، برگزارکنندگان زمانی را برای بحث آزاد در پایان روز اختصاص خواهند داد تا شرکت‌کنندگان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 577368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.