ساخت همراه‌سراها از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری تهران

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در روزهای ابتدایی این دوره مدیریت شهری نیز موضوع همراه‌سراها مطرح و با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال حاضر همراه‌سرایی با ظرفیت ۱۸۰ نفر در منطقه شش در حال ساخت است که تا پایان خرداد و ابتدای تیر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیر هادی امروز - سه‌شنبه- سوم خردادماه - در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره فعالیت همراه سراها در شهر تهران و منطقه سه اظهار کرد: همراه سرای منطقه سه تهران در سال ۹۱- ۹۲ و در زمان شهرداری محمدباقر قالیباف ایجاد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ایجاد این همراه سرا در نزدیکی بیمارستان کودکان مفید مطرح شده بود و با توجه مستندات ارائه شده، نیاز منطقه و شرایط شهروندان با ساخت این همراه سرا موافقت شد و ایجاد همراه سراهای دیگری نیز به تعدادی از مناطق ابلاغ شد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: همراه سرای منطقه سه در حال حاضر فعال است اما به ویژه در فصل تابستان همراهان بیمار و به ویژه کسانی که فرزند خردسال دارند تمایل دارند در کنار بیمارستان حضور داشته باشند تا هرلحظه به کودک خود سر بزنند.

پیر هادی گفت: در روزهای ابتدایی این دوره مدیریت شهری نیز موضوع همراه سراها مطرح و با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال حاضر همراه سرایی با ظرفیت ۱۸۰ نفر در منطقه شش در حال ساخت است که تا پایان خرداد و ابتدای تیرماه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: همچنین در زمینی متعلق به شهرداری خیرین همراه سرای دیگری در اطراف خیابان امام خمینی ساخته‌اند که ظرفیت این همراه سرا نیز ۵۰ نفر است و تا دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ساخت همراه سراها از دغدغه‌های مهم بود که رفع آن در زمان محمد باقر قالیباف آغاز شد و در این دوره نیز علیرضا زاکانی و شورای شهر برای رفع آن اتفاق نظر دارند.

کد خبر 577366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.