تکمیل پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزد تا پایان سال‌

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از تکمیل پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان فرخی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی سلمانی‌ندوشن با اشاره به عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی فرخی شهریزد، اظهار کرد: عملیات عمرانی این پارکینگ طبقاتی که از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است، به‌منظور جبران کمبود پارکینگ در محدوده خیابان فرخی و برای تسهیل در تردد شهروندان و گردشگران انجام شده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل کمبود فضای پارک خودرو در خیابان فرخی از اولویت‌های شهرداری یزد است، ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در مدیریت ترافیک، مدیریت ترافیک ساکن است، به‌گونه‌ای که زمان توقف خودروهای سواری شخصی در خیابان فرخی به مراتب بیش از مدت زمان حرکت آنها است، از این‌رو شهرداری یزد با در نظر گرفتن محلی مناسب، پارکینگ طبقاتی را در سه طبقه احداث کرد که در حال حاضر طبقه همکف آن مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد تصریح کرد: شهرداری با اختصاص بودجه‌ای ۱۰۰ میلیارد ریالی در سال جاری تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در حال تکمیل دو طبقه دیگر این پارکینگ است که این پروژه تا اواخر سال ۱۴۰۱ تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی فرخی در سه طبقه و در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع و با ظرفیت پارک ۳۰۰ دستگاه خودرو در حال احداث است و تکمیل این پارکینگ سهم بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان فرخی خواهد داشت.

کد خبر 577364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.