تصمیم پیرامون حقوق کارکنان با قانون است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نه تنها اعضای شورای اسلامی شهر بلکه هیچ کس دیگری نمی‌توانند مانع قانون شود، اما به دلیل اینکه بودجه از قبل بسته شده است، هزینه باید از جای دیگر تأمین شود و این سبب تعدیل نیرو در برخی سازمان‌ها شده است، اما شهرداری این ۴۰ درصد را علی‌الحساب پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز -سه‌شنبه، سوم خردادماه- با تبریک سالروز فتح خرمشهر، و در خصوص شهید صیاد خدایی، اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست، شخصی که در دوره راهنمایی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور دارد و به عنوان مدافع حرم در سوریه مبارزه می‌کند و در نهایت در تهران به شهادت رسید، کسی است که قدم به قدم، شهر به شهر به دنبال شهادت گشت، اما تهران محلی بود که او به آرزوی دیرینه خود رسید. تصویری دیدم که مادر ایشان که بالای سر پسرش آمده بود بسیار برایم آزاردهنده بود، اما کسانی که فکر می‌کنند با شهادت شهید خدایی، این مسیر بسته خواهد شد، خیال باطل می‌کنند، چراکه الگوی روندگان این راه، حضرت سیدالشهداست.

وی ادامه داد: متولد آبادان هستم و به همشهری‌ها خود تسلیت عرض می‌کنم.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: از امام جمعه و استاندار خوزستان خواستارم هرچه زودتر به مصدومان رسیدگی شود و در رابطه با اسکان افرادی که در این برج مستقر بودند، تلاش شود و شهردار تهران طی نامه‌ای اعلام کند که حاضر به هرگونه کمکی هستیم.

وی‬ با اشاره به جابه‌جایی قائم مقام ذی‏‌حساب روشنگری، افزود: روز یکشنبه که لایحه جابهجایی قائم مقامان ذی‌حساب را بررسی می‌کردیم، گاهی در فضای مجازی سو برداشت شد که قرار است انتصاب ذی‌حسابی انجام شود که شورای اسلامی شهر تهران با این انتصاب مخالفت کرده است، اما در حال حاضر نیز ذی‌حساب هستند و تنها قرار بود جابه‌جا شوند. شورای اسلامی شهر با صلاحیت این افراد مخالف نبود، بلکه با جابه‌جایی مخالف بودیم.

کاشانی در خصوص افزایش ۴۰ درصدی حقوق، گفت: نه تنها اعضای شورای اسلامی شهر بلکه هیچکس دیگری نمی‌توانند مانع قانون شوند، اما به دلیل اینکه بودجه از قبل بسته شده است، هزینه باید از جای دیگر تأمین شود و این سبب تعدیل نیرو در برخی سازمان‌ها شده است، شهرداری این ۴۰ درصد را علی‌الحساب پرداخت کرده است. اما این ۴۰ درصد در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر نیست.

کد خبر 577349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.