لزوم بررسی معضلات رها شده در شهر تهران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رفع مشکل گودهای رها شده کاری بسیار پیچیده و سختی است، چرا که درگیر مسائل مهندسی، حقوقی، اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی، امروز - سه شنبه، سوم خردادماه - در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، اظهار کرد: شاید مفهوم این سخن این باشد که عرصه‌های سختی در پیش است و فرصت‌های فتح و پیروزی نیز در مقابل ما است و تذکری به تمام افراد است که اگر روزی خرمشهر آزاد شد و به این سرزمین بازگشت، روزی بود که سپاه دشمن از طرف تمام قدرت‌ها با همه امکانات حمایت می‌شد. این جنگ تمام عیار کفر علیه حق بود، اما رشادت‌ها و اخلاص‌ها و ایثارها ثمره‌ای جز پیروزی نداشت.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز که قدرت و توان کشور در عرصه نظامی و علمی در شرایطی قابل قبولی است و با برترین‌های دنیا مقایسه می‌شود، بتوانیم سایر مشکلات کشور را با همت و عزمی جهادی رفع کنیم و در این راه از روح شهید صیاد خدایی استمداد می‌طلبیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رفع مشکل گودهای رها شده کاری بسیار پیچیده و سختی است، چرا که درگیر مسائل مهندسی، حقوقی، اقتصادی و اجتماعی است.

کد خبر 577338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.