ضرورت بررسی دقیق ساختمان‌های غیراصولی در کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنگام ساخت یک ساختمان مهندسان ناظر باید به تمام امور توجه داشته باشند و پس از ساخت نیز تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها بسیار مهم است، ساخت ساختمان با طبقات زیاد، بدون نگاه کارشناسی صحیح نیست؛ ساختمان‌هایی مانند متروپل ممکن است در سراسر کشور وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز -سوم خردادماه- در شصت‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بدون شک آزادسازی خرمشهر از دست نیروهای مهاجم یکی از مهم‌ترین رخدادهای دوران دفاع مقدس و تاریخ کشور است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در کشور گذاشت و شعفی که مردم آن روز به دست آوردند پس از فرار شاه بی‌سابقه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید قدر پیروزی‌های خود را بدانیم گفت: نباید با به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکل به تمام این پیروزی‌ها پشت پا بزنیم و تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار بگیریم. همچنین آزادی دزفول و مقاومت مردم این شهر در بمباران رژیم بعثی عراق ستودنی است.

وی با اشاره به شهادت شهید خدایی، تصریح کرد: شهید صیادخدایی از حرم مطهر محافظت کرد، اما رژیم صهیونیستی و دشمنان در رصد نشسته‌اند تا سربازان کشور را به شهادت برسانند، اما انتقام خون این شهیدان را خواهیم گرفت.

چمران با اشاره به هم‌صدایی مردان، زنان و فرزندانمان با سرود "سلام فرمانده" در سراسر کشور، اظهار کرد: صدای بچه‌ها که در تمام کشور طنین‌انداز شده است، هرچند برای بسیاری زجرآور است، اما برای مردم مایه شعف و شور خواهد بود، اگر سربازان از بین بروند دهه نودی‌ها هستند که جای آنها را پر کنند.

وی در خصوص حادثه آبادان، افزود: هنگام ساخت یک ساختمان مهندسان ناظر باید به تمام امور توجه داشته باشند و پس از ساخت نیز تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها بسیار مهم است، ساخت ساختمان با طبقات بسیار، بدون نگاه کارشناسی صحیح نیست، همچنین ساختمان‌هایی مانند متروپل ممکن است در سراسر کشور وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای افرادی که در آبادان آسیب دیدند اندوهگین هستیم و امیدواریم مصدومان به خوبی درمان شوند و این درس عبرتی برای تمام شهرداری‌ها باشد که قوانین شهرسازی را به خوبی رعایت و اجرا کنند.

کد خبر 577323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.