شفافیت و سوت‌زنی، سرآغاز تغییرات به نفع مردم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام تغییرات در بدنه مدیریت شهری با هدف افزایش اعتماد بین مردم و مجموعه مدیریت شهری صورت می‌گیرد، گفت: دو طرح «شفافیت» و «سوت‌زنی» سرآغاز ایجاد تغییرات به نفع مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: سامانه شفافیت، آخرین اطلاعات و اخبار مورد نیاز شهروندان را در دسترس آنها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه سامانه شفافیت در حال تکمیل است، ادامه داد: این سامانه با توجه به اقتضائات به لحاظ فرم و محتوا در حال تکمیل است، لذا شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی isfahan.ir در قسمت سامانه شفافیت، درخواست خود را ثبت کنند تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: اطلاعات مورد نیاز شهروندان در کمیته سلامت اداری شهرداری اصفهان که به‌صورت هفتگی با حضور نمایندگان اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری برگزار می‌شود، مورد بررسی و پس از تصویب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان به دنبال ایجاد تغییرات به نفع مردم است، اضافه کرد: تمام تغییرات در بدنه شهرداری با هدف افزایش اعتماد بین مردم و مجموعه مدیریت شهری صورت می‌گیرد و در آینده نزدیک از این جنس اقدامات بیشتر خواهیم داشت؛ البته دو طرح شفافیت و سوت‌زنی سرآغاز ایجاد تغییرات به نفع مردم است.

کد خبر 577309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.