سوم خرداد یادآور دلاورمردی شهیدان و پایداری ملت ایران است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی کریمی در گردهمایی مردمی نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴، امور فرهنگی حرم زینبیه، قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی و حوزه مقاومت بسیج ۱۷ مقداد در صحن مطهر حرم حضرت زینب برگزار شد، با اشاره به سخن معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار کرد: در مدل مدیریتی دفاع مقدس، درس‌های بسیاری برای مدیران، مسئولان و مردم وجود دارد که با سرلوحه قرار دادن آنها می‌توان به سمت مدینه فاضله گام برداشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در سال ۱۳۶۱ در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد، افزود: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بازخوانی و ترسیم واقعه سرنوشت‌ساز فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن مقطع درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه خواهد کرد و الهام‌بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی ر خواهد بود.

وی ادامه داد: وقتی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یعنی برای خود، فرماندهان و بسیجیان، هیچ سهمی جز قدم برداشتن در راستای اراده و رضای خدا، قائل نشدند و این برداشت مهم از آن نوع مدیریت بود که توانست منجر به آزادسازی خرمشهر شود.

به گزارش ایمنا، در گردهمایی مردمی نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، روایتگری دفاع مقدس، اجرای سرود و تجلیل از خانواده شهدای منطقه ۱۴ شهرداری برگزار شد.

کد خبر 577294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.