بهترین کولر گازی ۳۰۰۰۰ برند بازار ایران + مشخصات فنی

کولرگازی ۳۰۰۰۰ دارای کیفیت بهتر و قدرت بالاتر نسبت به دیگر مدل‌های کولرگازی است.

بسیاری از برندها این کولر را تولید می‌کنند ولی برند گری از برندهای معروف و معتبر است که بهترین کولرگازی ۳۰۰۰۰ با گاز مبرد R410A را تولید می‌کند، همچنین لازم به ذکر است که این مدل کولرگازی سازگاری زیادی با محیط‌زیست دارد.

این کولرگازی دارای ظرفیت بالایی است و برای فضاهای بزرگ و گسترده مناسب است. از جمله کولرهای گازی گری ۳۰۰۰۰ مدل لوم می‌باشد که دارای موتور اسکرول است و از میزان مصرف انرژی پایینی برخوردار می‌باشد. همچنین از نظر ایجاد سروصدا بسیار کم‌صدا است و محیطی آرام را به همراه دارد.

کولر گازی اجنرال ogeneral split دارای انواع پنجره‌ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته است. شرکت اجنرال (O’GENERAL) فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم‌های تهویه مطبوع، از سال ۱۹۶۳ آغاز نمود.‌

کولر گازی دیواری اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است و با توجه به سابقه طولانی در زمینه‌ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی، مورد اعتماد مردم است و به همین خاطر از آن به عنوان ریش‌سفید کولرها یاد می‌شود.

کولرگازی اجنرال دیواری در شهر بانه و قیمت انواع مدل‌های روز

محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اول ویت اول آنها است. کولرگازی اجنرال در مراکز آزمایشگاهی شرکت فوجیتسو جنرال ژاپن مورد تست کیفیت قرار می‌گیرد تا بهترین عملکرد در سخت‌ترین شرایط کاری برای این محصول میسر شود. شرکت تهویه نیا با اطمینان کامل از کولر گازی اجنرال، کمپرسور این دستگاه را بدون هیچ قید و شرطی برای اولین بار در ایران به مدت ۵ سال گارانتی کرده است.

ویژگی‌های کولرگازی ۳۰۰۰۰ لومو

این مدل از بهترین و رده‌بالاترین کولرهای گازی برند گری می‌باشد. این کولرگازی را می‌توان بر روی دیوار نصب کرد و با داشتن رنگ سفید می‌تواند به‌راحتی با وسایل و دکوراسیون منزل هماهنگ شود و فضایی زیبا به وجود آورد.

بهترین کولر گازی ۳۰۰۰۰ برند بازار ایران + مشخصات فنی

از دیگر قابلیت‌های این کولرگازی توانایی پرتاب باد در چهار جهت است که با دارا بودن پره‌های طلایی پرقدرت می‌تواند باد را در چهار طرف تا ۱۵ متر پرتاب کند و برای محیط‌هایی در ب مناسب باشد.

طراحی کولرگازی گری به‌گونه‌ای است که پنل داخلی و پنل خارجی در آن جای داده شده است. پره‌های موجود در پنل داخلی آن، پره‌های ضدزنگ می‌باشد که با طراحی زیبا و یک‌دست در کنار هم قرار داده شده است.

پنل خارجی کولرگازی ۳۰۰۰۰ گری هم دارای مقاومت بالایی است و دارای خاصیت ضدزنگ می‌باشد و چون در خارج از محیط خانه قرار می‌گیرد نباید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار داده شود. اگر نور مستقیم خورشید به آن تابیده شود باعث کوتاه شدن عمر آن می‌شود.

از نام کولرگازی لومو ۳۰۰۰۰ مشخص است که در آن از سی هزار موتور گازی که از نوع اسکرول است استفاده شده است که به دلیل مقاومت و قدرت بالا در این مدل از کولرگازی، برای آب‌وهوای گرمسیری در گرم‌ترین مناطق هم استفاده می‌شود و می‌تواند فضای موردنظر را به‌خوبی خنک کند. نوع گاز به‌کار رفته در آن، گاز R410A است که این نوع گاز بسیار کم‌مصرف است ولی درعین‌حال خنک‌کنندگی بالایی دارد.

وجود فیلتر بهداشتی در کولرگازی ۳۰۰۰۰ لومو باعث شده است که همیشه هوای تمیز و سالم و بدون باکتری برایتان داشته باشد و همچنین وجود سیستم خودکار که بعد از قطع جریان برق، دوباره به‌صورت خودکار به کار می‌افتد امتیازی است که باعث تمایز این مدل با سایر کولرگازی‌ها شده است.

وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی

طراحی این کولرگازی به‌گونه‌ای است که دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌باشد به طوری که شما می‌توانید در فصول سرد و گرم سال از آن استفاده کنید و دمای موردنظر خود را تنظیم کنید. به‌خاطر نوع گاز استفاده شده در آن، در تمام فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید و کمترین هزینه را در مصرف انرژی پرداخت کنید و بهترین استفاده و بازدهی را داشته باشید.

در کولرگازی ۳۰۰۰۰ گری از فناوری محافظتی استفاده شده که این مزیت، این امکان را به وجود آورده که در انواع آب‌وهوای نامناسب و خشن، بهترین عملکرد را داشته باشد و در مقایسه با سایر کولرهای گازی بیشتر مورد تأیید و استفاده‌ی کاربران باشد.

کمپرسور اسکرول در کولرگازی ۳۰۰۰۰

از مزیت‌های مهم در کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ لومو وجود کمپرسور اسکرول است که نقش مهم آن و وظیفه اصلی آن، فشرده کردن گاز داخل کولر است. وجود دو قطعه‌ی ثابت و متحرک حلزونی شکل در کولرگازی که به کمک یکدیگر باعث فشرده شدن گاز می‌شود و در نهایت، فشار لازم برای پرتاب باد ایجاد می‌شود. از مزیت‌های کمپرسور اسکرول راندمان بالای آن و درعین‌حال ایجاد صدای کم و دوام و طول عمر آن می‌باشد.

بهترین کولر گازی ۳۰۰۰۰ برند بازار ایران + مشخصات فنی

مزیت‌های ذکر شده مانند کیفیت و دوام بالا در این کولرگازی، قدرت بالای آن که حتی می‌توان از آن در محیط‌هایی با دمای ۶۵ درجه هم استفاده کرد و خنکی مناسب را ایجاد کرد و مصرف پایین انرژی در آن، باعث شده در لیست بهترین کولرهای گازی ۳۰۰۰۰ قرار بگیرد و خریداران زیادی را به خود جلب کند.

کولرگازی ۳۰۰۰۰ جنرال

اگر بخواهیم نمونه‌ای دیگر از پرطرف‌دارترین محصولات کولرگازی ۳۰۰۰۰ را معرفی کنیم قطعاً به برند جنرال باید اشاره کنیم.

از دیگر برندهای معروف در حوزه‌ی کولرگازی جنرال است که دست به تولید کولرگازی‌های ۳۰۰۰۰ زده است که دارای زیبایی خاص در طراحی ظاهری می‌باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. از دیگر امتیازات این کولرگازی، کم‌مصرف بودن آن است که دارای سطح مصرف انرژی A است و همچنین دارای امکاناتی نظیر تایمر ۲۴ ساعته، تنظیم جهت وزش باد در هر چهار طرف و حالت خواب است که آن را از دیگر کولرگازی‌ها در رتبه‌ی بالاتری قرار داده است.

از دیگر و ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن گواهینامه‌ی IP24 و رادیات طلایی آن اشاره کرد که نشان‌دهنده‌ی مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است.

کولرگازی ۳۰۰۰۰ جنرال دارای موتور روتاری T3 است و برای مناطق معتدل و گرم طراحی شده است و چون دارای خاصیت ضد آب است در مناطق شمالی هم مناسب است. ویژگی سرمایشی و گرمایشی در این کولرگازی این امکان را به وجود می‌آورد تا در تمامی فصول از آن استفاده کنید. قدرت پرتاب باد در این کولر تا ۱۸ متر می‌باشد و در فضاهایی تا صد متر می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد و می‌توان جهت پرتاب باد را در آن به‌صورت دستی به وسیله‌ی پره‌ها در چهار جهت تنظیم کرد.

قیمت انواع کولرگازی ۳۰۰۰۰ در بانه

کولرگازی ۳۰۰۰۰ بسیار کارایی بالایی دارد به طوری که ظرفیت بالای آن، باعث شده برای محیط‌های بزرگ و وسیع‌تر مناسب استفاده باشد. با تمام این موارد قیمت کولرگازی از عوامل مهم برای خریدار محسوب می‌شود. برندهای مختلفی اقدام به تولید کولرگازی کرده‌اند و این کیفیت قطعات به‌کار رفته در آنها می‌باشد که تعیین‌کننده‌ی اصلی قیمت کولرگازی است.

منبع مقاله:

https://banehentekhab.com/

https://topfroosh.com/product/air-treatment

کد خبر 577250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.