بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی تا پایان خرداد

شهردار اراک گفت: آخرین مرحله بتن‌ریزی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی در حال انجام است و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیاردی برای ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح اراک، اظهار کرد: عملیات اجرایی میدان امام خمینی (ره) که به‌تازگی آغاز شده است، در مرحله تعیین انحراف ترافیک است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های آب، برق، گاز و فاضلاب نیز در حال رفع معارضان و جابه‌جایی تأسیسات در محل پروژه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) هستیم تا اقدامات عمرانی پروژه‌ها اجرایی شود، افزود: در این پروژه‌ها مشکلات فراوانی وجود داشت که با رفع آنها شاهد پیشرفت ۱۰ درصدی در اجرا هستیم و تکمیل آنها تا دو سال آینده به طول خواهد انجامید.

شهردار اراک افزود: دیگر پروژه‌های عمرانی اراک شامل مجتمع آفتاب، ساختمان‌های اداری منطقه دو و سه شهرداری، زورخانه مرکزی شهر و بلک‌باکس پارک شهر است.

وی درباره میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اراک، اظهار کرد: پروژه‌های زورخانه مرکزی شهر اراک ۹۰ درصد، ساختمان اداری شهرداری منطقه سه ۷۰ درصد، باغ موزه دفاع مقدس ۸۰ درصد و ساختمان اداری شهرداری منطقه دو نیز ۸۵ درصد پیشرفت دارد و طبق برنامه‌زمان‌بندی شده در حال اجرا است.

کریمی گفت: آخرین مرحله بتن‌ریزی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی در حال انجام است و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 577247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.