ویژگی‌های شخصیتی فرهاد مجیدی چیست؟

یک گرافولوژیست گفت: با توجه به دست‌خط فرهاد مجیدی، وی شخصی شفاف و صریح است.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ویژگی‌های دست‌خط فرهاد مجیدی، اظهار کرد: در این نوشته پاره‌خط‌ها تقریباً پرفشار و با عجله ترسیم شده است؛ مقدار فشاری که برای ترسیم هر پاره‌خط وارد می‌شود، نشان دهنده اعتماد به‌نفس یا تحت فشار بودن برای قوی بودن است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد با سرعت زیاد می‌نویسند، اما هنگام نوشتن عجله ندارند، تصریح کرد: از نحوه ترسیم کلمات، کامل انجام دادن و زمان گذاشتن برای زیبایی کلمات، مشخص است که با عجله نوشته نشده است.

این گرافولوژیست  با اشاره به اینکه سبک تحریری نستعلیق بسیار معمولی است، مطرح کرد: در این دست‌خط از فرهاد مجیدی فاصله سطور به یک اندازه رعایت شده است و کلمات تا آنجا گسترش یافته که به محدوده هم وارد نشوند؛ این موارد یعنی فرد حریم خود را به خوبی می‌شناسد و سعی می‌کند به حریم دیگران وارد نشود.

محجوب، درخصوص امضای مجیدی گفت: امضا با یک حرکت دست ترسیم شده و قسمت ابتدایی آن شبیه حرف انگلیسی f است؛ این نشان دهنده چند ویژگی از جمله نجیب‌زاده بودن و علاقه‌داشتن به ناشناس بودن است.

وی درخصوص ویژگی‌های شخصیتی مجیدی، اظهار کرد: به‌طورکلی واضح و خوانا بودن نوشته و اینکه هیچ نقطه مبهمی در آن نیست، نشان می‌دهد وی فرد شفاف و صریحی است.

ویژگی‌های شخصیتی فرهاد مجیدی چیست؟

کد خبر 577214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.