یافته‌های علمی بیماری‌های روده بزرگ بررسی می‌شود

رئیس همایش سالیانه بیماری‌های روده بزرگ گفت: همایش سالیانه کولورکتال و بیماری‌های روده بزرگ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمد ایزدپناه با اشاره به برگزاری کنگره سالیانه کولورکتال و بیماری‌های روده بزرگ از یازدهم تا سیزدهم خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: همایش سالیانه کولورکتال دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال ۸۵ با آغاز به کار بخش کولورکتال در دانشگاه، هر ساله برگزار می‌شود؛ اما در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با وقفه همراه بود و امسال با سیزدهمین دوره از این همایش، میزبان مهمانان داخلی و خارجی هستیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد علمی را بررسی آخرین یافته‌های مربوط به بیماری‌های کولورکتال یا روده بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: به روال گذشته، در این همایش آخرین دستاوردهای علمی در این حیطه با حضور اساتید، صاحب نظران و پژوهشگران این رشته در داخل و خارج کشور ارائه شود.

این عضو هیئت علمی بخش جراحی کولورکتال دانشگاه علوم پزشکی شیراز محور اصلی همایش سالیانه امسال را بیماری‌های بی‌اختیاری و بیماری کف لگن در سطح فوق تخصصی برشمرد و اظهار امیدواری کرد مانند دوره‌های پیشین، مباحث علمی در بالاترین سطح ارائه شود.

وی با بیان اینکه به روال هر سال، این کنگره در سه روز برگزار می‌شود، توضیح داد: در روز نخست عمل‌های جراحی روده بزرگ با حضور پزشکان و جراحان بخش کولورکتال انجام می‌شود و روزهای دوم و سوم نیز به ارائه مباحث تئوری و سخنرانی‌های علمی اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 577175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.