هشدار وزارت راه درخصوص واریز وجه نهضت ملی مسکن را جدی بگیرید

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی، طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درخواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی چون «واریز وجه نهضت ملی مسکن» خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، معاونت مسکن و ساختمان طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، درخواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون «واریز وجه» خودداری کنند.

در این اطلاعیه، معاونت مسکن وزارت راه‌وشهرسازی از هموطنان خواسته است با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاه‌برداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم‌اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، مراقب این پیام‌ها باشند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده که متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، لازم است آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آن‌ها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آن‌ها اکیداً خودداری کنند.

کد خبر 577131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.