۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
خداحافظی دی ماریا با پی اس جی

پاری سن ژرمن به‌طور رسمی تایید کرد که دی ماریا در پایان فصل و برای انتقال رایگان به یوونتوس، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اوایل این ماه گزارش داده شد که ملی پوش آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن، آنخل دی ماریا با شرایط قراردادی یک ساله در تورین به توافق رسیده است تا به دوران حضور خود در پارک دو پرنس پایان دهد.

حالا تیم پی اس جی نیز خروج این مهاجم را اعلام کرده و از او برای خدماتش تشکر کرده است. در بیانیه رسمی باشگاه فرانسوی آمده است: پاری سن ژرمن می‌خواهد از آنخل دی ماریا برای هفت فصلی که در این تیم گذرانده است ادای احترام کند. او ۱۸ عنوان قهرمانی را به ارمغان آورده و اکنون رکورد باشگاهی برای بیشترین پاس گل را دارد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی اس جی در رابطه با جدایی دی ماریا گفته است: آنخل دی ماریا اثری ماندگار در تاریخ باشگاه به جا گذاشته و آن تعهد است. همه اعضای خانواده پی اس جی باید به او ادای احترام کنند چرا که او شایسته این احترام است.

وینگر آرژانتینی در سال ۲۰۱۵ از منچستریونایتد به فرانسه رفت و از آن زمان یکی از مهره‌های اصلی این باشگاه بوده است. در دوران حضور، غول فرانسوی پنج عنوان قهرمانی و پنج قهرمانی دیگر در کوپه دو فرانس به دست آورد. او همچنین یکی از اعضای تیمی بود که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رسانه‌ها پیش بینی کرده‌اند که وی به سری آ خواهد رفت و ششمین کشور دوران حرفه‌ای باشگاهی‌اش پس از حضور در آرژانتین، پرتغال، اسپانیا، انگلیس و فرانسه را تجربه خواهد کرد. یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه مند است و پس از اعلام جدایی دیبالا، احتمالاً دی ماریا را به عنوان گزینه اصلی در نظر گرفته است.

کد خبر 577130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.