پیوند خواهرخواندگی یزد و کربلا در آینده نزدیک

شهردار یزد گفت: به‌زودی شهر یزد با توجه به اینکه به عنوان حسینیه ایران شهرت دارد با شهر کربلا، پیوند خواهرخواندگی منعقد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره اهمیت خواستار تغییر ارزش‌های خبری در روابط عمومی‌های نهاد شهرداری، اظهار کرد: روابط عمومی باید نه تنها صرف ارتباط بین شهردار و مردم، بلکه حلقه واسطی بین شهرداری و مردم باشد، چرا که از نگاه دین و ما، آنهایی که در وسط میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند و در سیل اخیر تا کمر در آب زحمت کشیدند، ارزش خبری هستند.

وی ادامه داد: تهیه خبر و گزارش از ملاقات عمومی مدیران شهرداری در مناطق مختلف و سازمان‌ها مورد تاکید است، اینکه مردم در جریان رفع مشکلات شهروندان در این ملاقات‌ها قرار گیرند، می‌تواند موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

شهردار یزد در خصوص اهیمت اطلاع‌رسانی دقیق روابط عمومی، تصریح کرد: باید روابط عمومی‌ها نظرات مردم نسبت به مدیران شهری را به صورت واقعی و دقیق به اطلاع آنها برسانند.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن مباحث مربوط به خواهرخواندگی‌های شهر یزد با دیگر شهرها در روابط عمومی شهرداری، گفت: به‌زودی شهر یزد با توجه به اینکه به عنوان حسینیه ایران شهرت دارد، با شهر کربلا، پیوند خواهرخواندگی منعقد خواهد کرد.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: برای تجهیز روابط عمومی‌ها در برخی مناطق شهرداری متناسب با میزان اعتبارات اختصاصی در این رابطه اقدام شود.

کد خبر 577128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.