برگزاری نخستین جلسه کارگروه HSE شهرداری اصفهان در سازمان قطار شهری

مشاور تعالی شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه کارگروه HSE شهرداری اصفهان در سازمان قطار شهری خبر داد و گفت: مدیریت HSE با بالابردن سطح آگاهی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام سطوح سازمانی و مشارکت مؤثر در این زمینه، ظهور عوامل مخاطره‌آمیز و وقوع حوادث را تا حد امکان کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حیدری در نخستین جلسه کارگروه HSE شهرداری در سازمان قطار شهری اصفهان و حومه که با حضور با حضور مدیرعامل این سازمان، رئیس کارگروه تحول اداری شهرداری اصفهان، و رئیس کارگروه HSE و نمایندگان سازمان‌ها و مناطق برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد محیط ایمن برای کارکنان ضمن افزایش بازدهی و نشاط در محیط کار، سبب کاهش هزینه‌های انسانی و آسیب‌ها و خسارات نیز می‌شود.

وی افزود: با توجه به رقابتی که میان صنایع و سازمان‌ها در دنیای امروز برقرار است، پیاده‌سازی ساختار HSE یکی از اهداف و معیارهای اصلی در این امر محسوب می‌شود، زیرا موجب توجه به نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه سازمان، بهبود فرآیندهای کاری در راستای تولید و عملیات بهره‌ور و توجه به موضوعات زیست‌محیطی برای تحقق توسعه پایدار می‌شود.

مشاور تعالی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مدیریت HSE با بالابردن سطح آگاهی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام سطوح سازمانی و مشارکت مؤثر در این زمینه، ظهور عوامل مخاطره‌آمیز و وقوع حوادث را تا حد امکان کاهش می‌دهد و چنین امر مهمی را علاوه بر ارتقای سطح آگاهی با ایمن‌سازی محیط کار و ماشین‌آلات ممکن می‌سازد.

وی ضمن بیان اهمیت استقرار واحد HSE در کلان‌شهر اصفهان و معاونت‌ها و سازمان‌ها و مناطق مربوطه از نقش مهم کاهش حوادث جانی و مالی با استقرار این واحد در شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، در پایان ضمن اعلام نقطه نظرات نمایندگان و اعضا کارگروه، مشکلات استقرار واحد HSE در شهرداری اصفهان بررسی و مقرر شد جلسات به طور مستمر برگزار شود.

کد خبر 577095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.