مطالبه ورزش تخصصی جوانان اولویت شورای ششم

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه است، یکی از اولویت‌های این کمیسیون تکریم پیشکسوتان است.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشنهاد تشکیل "شورای عالی ورزش" که شورای ششم از ابتدای فعالیت خود پیگیر آن بوده است، اظهار کرد: تشکیل "شورای عالی ورزش" را در جلسه مشترک با استاندار نیز مطرح کردیم و امیدواریم با عزم جدی تمام متولیان و ذی‌نفعان ورزش این مهم تحقق یابد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که حوزه ورزش بزرگسالان، متولی و مسئول خاص خود را دارد و ورود مدیریت شهری به این حوزه تنها در بخش ورزش پایه، محلات، پیشکسوتان و ورزش همگانی است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اهمیت برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی، تصریح کرد: برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی رشته‌های مختلف رویکردی است که در این دوره به آن پایبند هستیم، امیدواریم از این طریق بتوانیم گام‌های مؤثری جهت رشد و ارتقای جایگاه ورزش مشهد برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه است، یکی از اولویت‌های این کمیسیون تکریم پیشکسوتان است.

علوی‌مقدم اضافه کرد: از روز نخست به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش بودیم، این امر مهم یکی از حلقه‌های مفقوده ورزش در ادوار گذشته مدیریت شهری است، تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم و برنامه‌ریزی مناسبی جهت بهره‌برداری از این ظرفیت انجام شده است.

وی با اشاره به غفلت دستگاه‌های متولی حوزه ورزش در مشهد، گفت: دستگاه‌های متولی نسبت به حوزه ورزش غفلت کرده‌اند، اگر از گذشته اهمیت بیشتری برای حوزه ورزشی قائل بودیم، قطعاً حال و روز امروز مشهد و خراسان وضعیت بهتری داشت.

کد خبر 577065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.