حرکت عجیب زلاتان پس از قهرمانی میلان!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز_ دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* منچستریونایتد در حال تدارک فسخ قرارداد گسترده بازیکنان خود با هدف حذف ۸۰ میلیون پوند از دستمزد دهی سالانه خود در تابستان امسال است.

دیلی میل:

* پس از عدم راهیابی به رقابت‌های اروپایی، حال اریک تن‌هاخ وارث فرهنگ رختکن بی روح منچستریونایتد است که به خاطر عدم موفقیت در رقابت‌های داخلی به وجود آمده، با سطحی از بی اعتمادی بین بازیکنان که دست‌اندرکاران منچستریونایتد را شوکه کرده است.

دیلی اکسپرس:

* دوران دو ساله ادینسون کاوانی در منچستریونایتد پس از اینکه بعد از شکست یک بر صفر شب گذشته مقابل کریستال پالاس، با یکی از هواداران تیمش درگیری لفظی پیدا کرد، به پایان رسید.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که استون ویلا به جذب بوباکار کاما را، هافبک دفاعی مارسی نزدیک شده است. این خرید به درخواست خود استیون جرارد سرمربی تیم انجام خواهد گرفت.

* بارسلونا اولین پیشنهاد رسمی برای خرید روبرت لواندوفسکی را ارائه کرده است، اما طبق گزارش‌ها، بایرن مونیخ هیچ نشانه‌ای از اجازه دادن به این مهاجم از باشگاه نشان نمی‌دهد.

سان:

* زلاتان ابراهیموویچ پس از قهرمانی آث میلان در سری آ، قهرمانی در لیگ را به سبک بی نظیر خود با کشیدن سیگار در زمین جشن گرفت.

دیلی میرر:

* دیوید بکهام و ویل فرل، فوق ستاره هالیوود، به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان باشگاه فوتبال، برای باخت راکسام در فینال جام حذفی ولز مقابل بروملی پیوستند.

روزنامه گاردین:

* کامرون نوری تنیسور مطرح و ۲۶ ساله کشور انگلیس معتقد است که برخی از بازیکنان برتر تصمیم خواهند گرفت که امسال در ویمبلدون شرکت نکنند، زیرا ATP (انجمن تنیس مردان) و WTA (انجمن تنیس زنان) تصمیم گرفتند تا امتیازات رنکینگ مسابقات را با توجه به تصمیم محرومیت بازیکنان روسیه و بلاروس در سال جاری لغو کنند.

کد خبر 577038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.