قرار نیست به کادر ذوب‌آهن اضافه شوم!

قاسم حدادی‌فر، ادعاهای مطرح‌شده درخصوص پیوستنش به کادر فنی ذوب‌آهن در فصل آینده را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «قاسم حدادی‌فر» اسطوره تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، چند هفته قبل پس از جلسه با مدیران ذوب‌آهن و تارتار سرمربی این تیم تصمیم گرفت به دوری از گاندوها پایان دهد و به جمع سبزپوشان بازگردد.

اما حدادی‌فر پس از یک هفته به ایمنا اعلام کرد که تصمیمش تغییر کرده و در این فصل کنار گاندوها نخواهد بود و از فصل پیش‌رو به ذوب‌آهن برمی‌گردد.

درحالی‌که به پایان فصل بیست‌ویکم نزدیک می‌شویم، باشگاه‌ها کم‌کم خود را آماده فعالیت در نقل‌وانتقالات می‌کنند تا برای فصل جدید مهیا شوند.

در برخی محافل و رسانه‌ها، بحث‌هایی پیرامون حضور حدادی‌فر در کادر فنی ذوب‌آهن برای فصل جدید مطرح می‌شد و گفته شده بود او به‌عنوان بازیکن کنار تیم نخواهد بود.

اما حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، این شایعه را تکذیب و اظهار کرد: مسئله‌ای که مطرح شده فقط شایعه بوده و تماماً آن را تکذیب می‌کنم. قرار نیست در کادر فنی ذوب‌آهن حضور داشته باشم و بازگشتم به تیم به‌عنوان بازیکن خواهد بود.

وی درخصوص ماندن یا رفتن تارتار هم ابراز بی‌اطلاعی کرد و افزود: اینکه چه صحبت‌هایی میان مهدی تارتار و مدیران ذوب‌آهن انجام شده را نمی‌دانم و در جریان توافق تارتار با ذوب‌آهن برای فصل آینده نیستم.

کد خبر 577000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.