آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی‌آموزشی نظرآباد

شهردار نظرآباد از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست مجتمع فرهنگی‌آموزشی نظرآباد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم فاز نخست این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

«علی صفری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی آموزشی نظرآباد، اظهار کرد: این پروژه به منظور ارتقای هویت فرهنگی، هنری و آموزشی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در اراضی موسوم به کارخانه رب‌سازی و با معماری بسیار زیبا در حال اجرا است، افزود: این پروژه بر اساس بودجه عمرانی مصوب آغاز و در تلاش هستیم فاز اول این پروژه را تا شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شهردار نظرآباد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به منظور توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و قطعاً حضور و مشارکت شهروندان و مسئولان می‌تواند مثمر ثمر باشد.

اجرای روکش آسفالت معابر، گام نخست شهرداری در خدمت‌رسانی به شهروندان

صفری از اجرای روکش آسفالت محله مصطفی‌آباد خبر داد و تاکید کرد: به جهت خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، لکه‌گیری و روکش آسفالت انجام می‌شود.

وی علت اجرای روکش آسفالت معابر را نامناسب بودن آسفالت برای تردد و ترک‌های ایجاد شده دانست و تصریح کرد: با توجه به عوامل طبیعی و تردد زیاد خودروها ترک‌هایی بر آسفالت معابر ایجاد می‌شود که با توجه به ترک‌های زیاد، امکان درزگیری وجود ندارد و باید روکش آسفالت انجام شود.

شهردار نظرآباد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای آسفالت معابر با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده است تا این عملیات به صورت ویژه در محورهای اصلی با لحاظ ضوابط فنی و اجرایی و براساس مطالعه دقیق معابر، انجام شود.

کد خبر 576998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.