همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در هشتگرد برگزار می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: به‌زودی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهر برگزار می‌شود.

محمدرضا کاشف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به همراهی شهروندان در برنامه‌های شهری و کاهش شیوع بیماری کرونا، لازم است برنامه‌های مختلفی در فصول بهار و تابستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: مدیریت شهری هشتگرد آمادگی دارد تا از برنامه‌های مردم‌محور دستگاه‌های متولی ورزش حمایت کند و امکانات و ظرفیت‌های موجود را در اختیار مجریان قرار دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد افزود: یکی از برنامه‌های مورد نیاز در شهر هشتگرد که تاکنون مغفول مانده است، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی و برنامه‌های خانواده‌محور در بوستان‌های شهر است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های آینده کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر هشتگرد برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در این شهر با همکاری دستگاه‌های متولی است و انتظار می‌رود شهروندان ورزش‌دوست نیز با حضور خود در این همایش موجب دلگرمی برگزارکنندگان و استمرار آن باشند.

کاشف با اشاره به پویش ورزش صبحگاهی در شهر هشتگرد که از هفته‌های آینده آغاز می‌شود و به صورت مستمر و هفتگی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: استعدادیابی ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان، استفاده از ظرفیت بوستان‌های شهر به‌ویژه بوستان پروین اعتصامی و بوستان تندرستی در اجرای برنامه‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 576946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.