بهره‌برداری از فاز نخست خیابان کاتب اصفهانی تا پایان خرداد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل لیمجیر تا خیابان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: فاز اول این خیابان به طول ۳۰۰ متر و برآورد هزینه سه‌میلیارد تومان تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پروژه‌های سال جاری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث خیابان کاتب اصفهانی با عرض ۲۴ متر حدفاصل لیمجیر تا خیابان امام رضا (ع) یکی از این پروژه‌ها است که از ۱۰ هزار متر مربع عرصه جهت آزادسازی، چهار هزار مترمربع در تصرف شهرداری است و شش هزار مترمربع از آزادسازی آن نیز باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فاز اول خیابان کاتب اصفهان به طول ۳۰۰ متر و برآورد هزینه سه‌میلیارد تومان تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: احداث زمین چمن مصنوعی خیابان شهید تقی‌یار از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است که با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی خیابان شهید تقی‌یار شامل زمین چمن مصنوعی، زمین ورزشی روباز فوتبال، بسکتبال و والیبال است و با برآورد هزینه چهار میلیارد تومان تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه ۱۱ در سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: ارتقای کیفی محله‌های زاجان و طاحونه با برآورد ۲۵ میلیارد تومان با انجام آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده‌روسازی و بازگشایی گلوگاه‌ها، ساماندهی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح این منطقه با برآورد هزینه پنج میلیارد تومان و بازگشایی گلوگاه‌های سطح منطقه ۱۱ با برآورد هزینه هشت میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها است.

محمدحسینی تصریح کرد: تملک و احداث زمین‌های ورزشی در محله‌های ماشاده و درخشان با برآورد چهار میلیارد تومان، ساماندهی آرامستان محلی رهنان و میرمدینه با برآورد هزینه ۱.۵ میلیارد تومان، بازسازی و تعمیرات اساسی مراکز فرهنگی در سطح ۱۱ محلات با برآورد دو میلیارد تومان و پیشنهاد احداث مسیر پیاده‌رو ابوذر به طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۱ متر با برآورد هزینه هشت میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۱ در سال جاری است.

وی افزود: پیشنهاد احداث تقاطع خیابان قدس به خیابان بهشت با برآورد هزینه چهار میلیارد تومان به‌منظور سهولت دسترسی به این خیابان‌ها در مناطق ۹ و ۱۱، آرام‌سازی معابر سطح منطقه ۱۱ با برآورد هزینه ۱.۵ میلیارد تومان، تملک رمپ خروجی خیابان امام خمینی (ره) مقابل خیابان شریف در دو فاز با برآورد هزینه ۴۰ میلیارد ریال و تبدیل سردخانه کهندژ به نیایش‌گاه معراج شهدا با مدیریت سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از جمله دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۱ در منطقه ۱۱ است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تملک و آزادسازی پارک ظهرآبادی خبر داد و گفت: اجرای این پروژه در دست اقدام است و در سال ۱۴۰۱ بودجه ۲۵ میلیارد تومانی دارد.

وی ادامه داد: بودجه سال جاری منطقه ۱۱ شهرداری، ۱۸۸.۵ میلیارد تومان است و ۳۹ میلیارد تومان نیز توسط شهرداری مرکزی برای تملک پارک ظهرآبادی و خیابان کاتب اصفهانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 576935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.