انشعابات برق شهرداری اصفهان هوشمند کنترل می‌شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: تمام انشعابات برق شهرداری اصفهان هوشمند کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد جنتیان پیش‏ ‏از‏ ‏ظهر‏ ‏امروز‏ ‏_یکشنبه‏ ‏اول‏ ‏خرداد‏‏ماه_ ‏در‏ ‏رزمایش‏ ‏تامین‏ ‏برق‏ ‏پایدار‏ ‏و‏ ‏گذر‏ ‏از‏ ‏اوج‏ ‏مصرف‏ ‏ساختمان‏‌‏های‏ ‏اداری‏ ‏و‏ ‏خدماتی‏ ‏شهرداری‏ ‏اصفهان اظهار کرد: این رزمایش برای دومین سال است که برگزار می‌شود و همیشه دستاوردها و برکات خوبی داشته که سنجش میزان آمادگی نیروها در ادارات شهرداری برای کاهش بار مصرفی در زمان اوج مصرف روز و تمرین برای سرعت بخشی در زمان بحران و هماهنگی بین نیروها از آن جمله است.

وی با بیان اینکه پیک مصرف برق در سال ۱۴۰۱ از خرداد تا شهریور نزدیک است، ادامه داد: همواره شاهد نبود توازن بین میزان تولید و مقدار مصرف برق در کشور هستیم به نحوی که ۱۵ هزار مگاوات کمبود داریم و برای جبران این امر به دنبال راهکارهای کاهش مصرف همچنین استفاده از روش‌ها و فرایندهای بهبود و توسعه نیروگاه‌های خورشیدی هستیم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با تاکید بر اینکه در زمان کمبود برق نباید برای منازل خاموشی داشته باشیم، گفت: براساس مصوبه هیأت وزیران ساختمان‌های اداری در ساعت اداری باید ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان به شهرداری اصفهان از محل تشویقات بابت کاهش مصرف برق پرداخت شد.

جنتیان تصریح کرد: اصلاح روشنایی بوستان‌ها، قطع نورپردازی‌ها و آبنماها در زمان اوج مصرف روز، استفاده از فتوسل روشنایی از جمله اقداماتی است که می‌تواند توسط شهرداری صورت گیرد.

تمام انشعابات برق شهرداری اصفهان هوشمند کنترل می‌شود

در ادامه مرسل صالحی، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شهرداری برای کاهش مصرف برق چون خرید دیزل ژنراتورها و ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی اظهار کرد: تمام انشعابات برق شهرداری اصفهان هوشمند کنترل می‌شود.

وی تاکید کرد: تأمین سوخت موردنیاز دیزل ژنراتورها از جمله مباحثی است که برای سال ۱۴۰۱ تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و در این زمینه برای مناطق شهرداری نیز اقدامات مؤثری در نظر گرفته شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مشترکین خانگی اصفهان ۷۷ درصد از مشترکین را شامل می‌شود که ۳۰ درصد از میزان مصرف انرژی را شامل می‌شوند که در تابستان مصرف آنها حداقل ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

کد خبر 576928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.