عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم خردادماه

در این بسته خبری از بازگرداندن ۷۱۰ میلیون ریال به صاحبش توسط راننده اشنویه‌ای تا دستگیری یکی از معاونان شهرداری اوشان، فشم، میگون و ارائه مدل تاب‌آوری شهرداری همدان در کنفرانس جهانی کاهش خطرپذیری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی قرچک با عنوان جام خلیج‌فارس در ۸ رشته ورزشی ابتدای تیرماه در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

تسهیلات ویژه شهرداری یاسوج در صدور پروانه ساختمانی

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: شهرداری یاسوج برای پروانه‌های ساختمانی به شهروندان تا پایان خردادماه تسهیلات ویژه ارائه می‌دهد.

راننده امانتدار اشنویه‌ای ۷۱۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند

یوسف جلدیانی، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری اشنویه گفت: یک راننده امانت دار در این شهرستان ۷۱۰ میلیون ریال چک حامل جامانده توسط یک مسافر را به این سازمان تحویل و به دست صاحبش رساند.

برگزاری جشنواره غذاهای بومی‌محلی شهر گوگد

شهردار گوگد گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت شهرداری گوگد جشنواره غذاهای بومی محلی شهر گوگد با طبخ ۷۰ نوع غذا برگزار شد.

نصب ۱۴۴ شعله چراغ روشنایی در محلات بافت قدیم قسم

میرداد میردادی، شهردار قشم از نصب ۱۴۴ شعله چراغ در راستای تأمین روشنایی محلات بافت قدیم نگین خلیج فارس خبر داد.

پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در سنندج

آرش عنبری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج، گفت: در راستای جلوگیری از اتلاف وقت، دسترسی سریع به سوابق خودروها، افزایش دقت در محاسبه عوارض و توسعه خدمات الکترونیک پرداخت عوارض خودرو الکترونیکی شد.

کشت بیش از ۸۰ هکتار گل محمدی در شاهرود

محسن احمدی، شهردار شاهرود گفت: حدود ۸۱ هکتار از اراضی شاهرود زیر کشت گل محمدی قرار دارد.

دستگیری یکی از معاونان شهرداری اوشان، فشم

معاون شهرسازی شهرداری اوشان، فشم، میگون توسط نیروهای گمنام امام زمان دستگیر شد.

کد خبر 576926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.