کشف بیش از ۱۹ تن روغن خوراکی احتکار شده در دو انبار اصفهان و کاشان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۹ تن روغن خوراکی احتکار شده در دو انبار شهرهای اصفهان و کاشان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود با محتکران کالاهای اساسی، با هوشمندی بالای خود از احتکار روغن خوراکی در دو انبار واقع در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اصفهان مطلع شدند و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکمیل شدن تحقیقات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از انبارهای مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۱۵ تن و ۲۴۱ کیلو روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: همچنین مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان نیز در عملیاتی دیگر از انباری در این شهرستان چهار تن و ۲۱۸ کیلو روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

وی مجموع روغن‌های احتکاری مکشوفه را ۱۹ تن و ۴۵۹ کیلو اعلام و خاطرنشان کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این روغن‌ها بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال است که در این خصوص تمام انبارها پلمب، سه نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 576921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.