PSG چگونه امباپه را متقاعد به امضای قرارداد جدید کرد؟

امباپه، متعهد به یک قرارداد سه ساله جدید در ورزشگاه پارک دو پرنس شده و در این فرآیند، انتقال به تیم رئال‌مادرید و ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حتماً از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۵ با دستمزد و پاداش حیرت‌انگیز با وجود علاقه رئال‌مادرید به او خبر دارید. اما باید پرسید چگونه پاری سن‌ژرمن امباپه را متقاعد کرد که قرارداد جدیدی امضا و انتقال به رئال‌مادرید را رد کند؟ تمام جزئیات در ادامه بررسی می‌شود.

قرارداد قبلی امباپه در تاریخ سی‌ام ژوئن به پایان می‌رسید و به‌طورگسترده گزارش شده بود که مادرید قبلاً برای جذب مهاجم به صورت رایگان توافق کرده است. با این حال، معامله نهایی هرگز به نتیجه نرسید؛ با اینکه امباپه در نهایت تصمیم گرفت قراردادهای جدیدی را با PSG امضا کند تا او را برای سه سال دیگر در پارک دو پرنس نگه دارد.

امباپه پردرآمد ترین بازیکن پاری سن ژرمن شد

رسانه‌ها تأیید می‌کنند که پاری سن ژرمن پس از بستن قرارداد جدید امباپه، او را به پردرآمدترین بازیکن خود تبدیل کرده است، در حالی که این بازیکن ۲۳ ساله اکنون دستمزد بیشتری نسبت به بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار دارد.

امباپه قرار است پاداشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو (۸۵ میلیون پوند/۱۰۶ میلیون دلار) برای امضا این قرارداد دریافت کند و ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه به او قول داده است که تغییرات عمده‌ای در سطح هیئت مدیره و تیم انجام خواهد شد.

لئوناردو، مدیر ورزشی، یکی از افرادی است که قرار است از باشگاه جدا شود، و لوئیس کامپوس پس از دوران موفقیت‌آمیز در همان نقش در موناکو و لیل، در صف جانشینی این مدیر برزیلی است.

امباپه این بار از یک پروژه ورزشی بهبودیافته در PSG مطمئن شده است که دیگر شامل وسواس به دست آوردن ستاره نخواهد بود، همان‌طورکه در تابستان گذشته زمانی که مسی، سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما و اشرف حکیمی به پارک دو پرنس آمدند اتفاق افتاد.

رئیس جمهور فرانسه چه نقشی در تمدید امباپه داشت؟

تصمیم نهایی امباپه نیز تحت تأثیر امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بود که در چند ماه گذشته چندین بار از طریق تلفن با او صحبت کرده بود. ماکرون استدلال کرد که امباپه بهتر است در تیم خود بماند؛ زیرا او به عنوان یک نماد در پاریس شناخته می‌شود و می‌تواند در زمان برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۲۰۲۴ در شهر، در کانون توجهات باشد.

او به ستاره پاری سن ژرمن وضعیت خود را به عنوان یک الگو برای نسل بعدی یادآور شد و از او خواست تا مزایای ادامه حرفه خود را در سرزمین مادری خود ارزیابی کند.

عشق امباپه به باشگاه یک عامل کلیدی بود؛ زیرا او آرزوی شدیدی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ آن‌ها و شکستن رکورد گلزنی ادینسون کاوانی را دارد. امباپه اکنون با ۱۷۰ گل تنها ۳۰ گل از این رکورد عقب است.

کد خبر 576915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.