سرقت تلفن همراه به‌ قیمت جان سارق تمام شد

سارق جوانی که با همدست خود دست به سرقت تلفن‌همراه سرنشین خودروی ال نود زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه وقوع تصادف یک موتورسیکلت با خودروی پراید توسط اهالی خیابان شهید تیموری منطقه ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه و با دو مرد جوان مواجه شدند که از ناحیه سر به‌شدت مجروح شده بودند.

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، مجروحان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و سرنشین موتورسیکلت جان باخت و بدین ترتیب تحقیقات پلیسی کلید خورد. بررسی‌ها نشان داد سرنشینان موتورسیکلت توسط خودروی ال نود تحت تعقیب بودند که با یک پراید تصادف کردند.

بدین ترتیب راننده خودروی ال نود هدف تحقیق مأموران پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد سرنشینان موتورسیکلت قبل از تصادف مرگبار، تلفن‌همراه راننده خودروی ال نود را سرقت کرده و به‌سمت میدان تیموری متواری شدند که در طول تعقیب و گریز طولانی، سرنشینان موتورسیکلت با خودروی پراید تصادف کردند.

مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه، پنج تلفن‌همراه مسروقه از سرنشینان این موتورسیکلت کشف کردند و متوجه شدند سارقان قبل از تصادف مرگبار، دو تلفن‌همراه دیگر سرقت کرده بودند. بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم دیگر پرونده برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 576910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.