تداوم توفان شن در محورهای شرقی اصفهان تا سه‌شنبه/اعمال ممنوعیت‌های تردد به صورت مقطعی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان اصفهان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد از اعمال ممنوعیت‌های تردد مقطعی برای خودروها در محورهای مذکور خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از روز گذشته طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد توفان شن در محورهای شرقی استان به خصوص محور خور _ طبس بودیم که بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس راه در محورهای مذکور مستقر شدند و نسبت به انسداد راه برای خودروها و اعمال ممنوعیت‌های تردد مقطعی، اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا طی شبانه‌روز گذشته واحدهای گشتی پلیس راه استان اصفهان با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و شهرداری‌ها به خودروهای گرفتار در توفان شن امدادرسانی کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به امدادرسانی به ۴۵ دستگاه خودرو توسط واحدهای گشتی این پلیس، ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته ۲۲ فقره تصادف خسارتی و ۱۹ فقره تصادف جرحی با ۲۲ نفر مجروح در محورهای شرقی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات مربوط به خودروهای سواری بودند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه‌شنبه تداوم دارد از اعمال ممنوعیت‌های تردد به صورت مقطعی در هنگام وزش باد و توفان خبر داد و خاطرنشان کرد: رانندگان از ترددهای غیرضروری به محورهای مذکور به ویژه محور خور _ جندق و خور _ طبس طی روزهای آتی خودداری کنند.

کد خبر 576908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.